7 April 2024
حمایت ‎عبدالحمید از جیش الصهیون طبیعی است چون همگی از آخور اسرائیل تغذیه میکنند. همانطور که ‎مریم_رجوی هم آنها را «ارتش عدالت» میخواند و از جنایتشان با افتخار یاد میکند!
بااین اوصاف به #مریم_رجوی ظلم شده که نمیذارن داخل #ایران علیه #جمهوری_اسلامی فعالیت کنه😒#جیش_العدل #حادثه_تروریستی_راسک_چابهار
08:39 - 7 April 2024

2 Reactions
95 Views