1d
آمریکا دیشب با حمله به کشورمان بند اول تفاهم نامه را نقض کرد. از سپاه قهرمان ما که پاسخ متجاوز را داده است، تشکر می‌کنیم. مطابق بند ۱۳ قبل از عمل به بندهای ۱،۴،۵،۱۰،۱۱ هیچ مذاکره‌ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود. منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده مسؤولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هست…Show more
نتانیاهو گفته ما در اوج جنگ با #ایران هستیم و هنوز کلی کار داریم اونوقت آقای #قالیباف هیچی نشده وسط جنگ با کارت خوان افتادی دنبال چندر غاز پولی که می‌دونی نمیده بهت!! بعدم سریع گفتی لانچرها رو زمین بگذاریم!!؟؟شما در این حد متاسفانه خوش خیال هستین، خطای محاسباتی شما در این حد، اصلا قابل بخشش نیست

Show this thread

09:32 - 27 June 2026