این به اصطلاح دکتر با اینهمه یال و کوپال چرا منو مسدود کردهبهش بگو یادت رفت به چین و روسیه لگد بزنیبنده خدا یه جمله میگه تهش یه لگد به چین و روسیه میزنه
Replying to and 44 othersاین به اصطلاح دکتر با اینهمه یال و کوپال چرا منو مسدود کردهبهش بگو یادت رفت به چین و روسیه لگد بزنیبنده خدا یه جمله میگه تهش یه لگد به چین و روسیه میزنه
@tohidfa3dReplying to and 44 othersچون بی ادب هستید و توقعی هم نیست استاداعظم نادان هم فحاش اعظم هست https://virasty.com/tohidfa/1780142129216875261استاداعظم خودش فحاشی ناموسی میکند همزمان به همه قشر هنرمندان مختلف و مردم و مسئولان... که آموزش میبینند طرفدارانش اینگونه براحتی کلمات بیش.عور و بیش.رف و بین.اموس رو براحتی بکار ببرند برای مخالفان #توحیدرسانه #توحیدنما
Replying to and 44 othersتوحید جان توحیدت ایراد دارهشما ببین من چیزی به این طرف گفتمدکتر مگه اینقدر زودرنج میشه
@tohidfa3dReplying to and 44 othersحرف بی ادبی اینجا زیاده من خودم هم تلگرام عزیز ،هستم و اینجا کمتر میآم ..حرفهای زشت و ناسزا رو سرچ کنید میآره بشمارید
Replying to and 44 othersکل این بحث برمیگرده سر این که یه عده نگران این توافق هستن و حق دارنحالا یه گروه میگن چرا نگران هستید نباید نگران باشید مثل زمان روحانی که میگفت دلواپسان آیا دلواپس بودن ایراد دارهآیا نشد اون چیزی که اینها میگفتن
Replying to and 44 othersچقدر گفتیم حضرت اقا موافق نیست.با این حال چون رییس جمهور گفته اجازه داده.بیشتر از این نمیگم...همه چیز در پیام مشخصه....
Replying to and 44 othersشما گفتید تحمیله اما رهبر فرمودند من باب تعهد رئیس جمهور
Replying to and 44 othersتحمیل شده دیگه میگه من نظرم چیز دیگری بود رئیس جمهور گفت مذاکره نکنیم چه کنیم !!!
Replying to and 44 othersتفاهم نامه چون الزامآور نیست و بار حقوقی نداره الزاما نیاز نیست به تایید حاکمیت و حکومت کشورها برسهیادداشت تفاهم قرارداد بین تیمهای مذاکره کننده است نه قرارداد و تعهد کشورها
Replying to and 44 othersهیچ توافقی الزام آور نیست قدرت نظامی تو الزام آورش میکنه 😉 ارتقا سطح بازدارندگی یعنی ساخت بمب اتم هست که امنیت تو رو تضمین میکنه !
Replying to and 44 othersچقدر تشکر فلان فرمانده و سردار رو از قالیباف و تیم مذاکرهکننده تو سر ما کوبیدن...اخرش دیدیم حضرت اقا تشکر که هیچ، نظر متفاوتی داشتن.خداروشکر تو خط وفاق نبودیم...