الان اينجوريه ك خيليا فك ميكنن چون nشب كف خيابون بودن سوادِ سياسي_نظامي شون تكميل شده اس !!!
13:07 - 23 June 2026



68 Replies

Profile picture of ‌فتحعلی علوی سوق‌
Replying to
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِافرازگاه حقیقت فرازگاه خردستان رساله در باب تکینه‌گاه ...صورت بندی توپولوژیک دروغ،ریا ،بی‌سوادی و...و سرکوب پاکان در ... ...سقلمه‌ای برپوچی: معرفی تلنگر ریچارد تیلر و کالبدشکافی یک متن دیگر بی‌روحبه بهانه ی یادداشت ها از وزیر تا ...به قلم فتحعلی علوی سوق

Show this thread


Replying to
الان اینجورایاس که خیلیا فکر میکنن همراه یه رئیس جمهور پدوفیلی بچه بازه هرزه بودن جزء شئونات باکلاسیه که اومده نجاتشون بده و همون خیلیا وا داده این نوع آزادی پدوفیلی هستن و توهم آزادی برمیدارن نمیدونن هرزگیه

Profile picture of ‌هاله شیخ الاسلامی‌
Replying to
بانک ها چرا فشل شدن هک شدن؟ یا همتی رفته سر رشته امور مالی را داده آمریکا و اف ای تی اف بررسی کنند

Profile picture of ‌💕بانو ملکا💕 شیرانی‌
Replying to
ما سواد سیاسی مون‌رو از حرف رهبری کسب کردیم #علی_الاصول نظر بنده چیز دیگری بود .فقط امثال شما بیسوادان الان ادعای پرفسوری میکنند که نفهمند معنای سخن رهبری چیست

Profile picture of ‌کرمی‌
Replying to
ولی بودن کسانی که n سال درس خوندن ، اونم نه تو ایران ، تو آمریکا ، بعد بجای اینکه سرشون تو قرار دادی باشه که دارن امضا می کنن ، سرشون زیر میز لاوروف بود و در بهترین حالت از سر بی سوادی ، ترکمنچای رو کردن تو پاچه ی کشور .

Profile picture of ‌Nima‌
Replying to
تنگه هرمز دادن، یونجه گرفتن کجاش قابل فهم نیستهر عقل سلیمی میتونه وضعیت ما رو بفهمه

Replying to
مردم کف خیابان وامام امت ی طرف ‌》شما وخواص ی طرف😒

Profile picture of ‌امید قنبری‌
Replying to
شما خودت که الان طوری ویراست زدی که از دیگران عاقل تری و سواد سیاسی تون داره فوران میکنه میشه بفرمایید چندتا کتاب و کتابای چه کسی رو خوندید؟و چند سال چه حوزه ای رو مطالعه کردید؟اساتیدتون در دانشگاه یا حوزه یا مکتب و ...چه کسانی بودند؟چندشاگرد تربیت شده در چه رشته هایی دارید؟

Profile picture of ‌امین اسگندرزاده (سرباز وظیفه)‌
Replying to
از جمله اقدامات لازم و خداپسندانه که از دست خیلیا برمیاد ولی خب کمی غیرت لازمه تا شاید دل از دیپلماسی معیوب بکنن و به وظیفه اصلی خودشون برسن.تشکر

Profile picture of ‌فاطمه حیدری‌
Replying to
مطمئن باش.تو یکی حتی سواد دینی نداری.وگرنه میفهمیدی امام زمان کسی که ۴تا کتاب دانشگاهای حفظ کرده رو نمیکنه مسئول کشور.بلکه کسی رو میکنه مسئول کشور که بیشتر و بهتر دین را بفهمد.و قطعا تو و امثال تو در این دایره نیستین

Profile picture of ‌یوسف سلیمانی‌
Replying to
حالا اینا کف خیابان بودند شما کجا بودین ؟؟؟؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Profile picture of ‌ستاره ایسم‌
Replying to
همین مردم کف خیابون مردم مبعوث شده هستند و نشسته اند ببیند کسانی که به اسم عقلانیت و امضای تفاهم نامه ننگین و مخالفت با نظر رهبر دخیل بستند به باسن ترامپ چه غلطی می کنند

Profile picture of ‌فاطمه بیضائی نژاد۱۰۹۱۳۴۳f‌
Replying to
جناب اگر مردم سواد سیاسی ندارند با گذشت سال ها اعتمادی به سیاست های غربزده ها ندارندزیر بار زور نرفتن را می فهمند #مرگ_بر_آمریکا

Profile picture of ‌Mobi Na 🎒‌
Replying to
اگر سواد سیاسی نداشتن که کف میدون نمیومدن این همه شب .

Profile picture of ‌منتظر🇵🇸🇮🇷 Yamahdi‌
Replying to
همین مردم کف خیابون خیلی بهتر و بیشتر از خیلی از تحصیل کرده های صندلی نشین می فهمن مهم ترینش هم اطاعت از ولی جامعه است که ما مردم کف خیابون بلد بودیم اما سیاسیون با سواد بلد نبودن.#ولایت_فقیه

Profile picture of ‌Mobi Na 🎒‌
Replying to
خب پیجتو چک کردمدیگه از سینه چاکان محمد ذرت غله باف حرفای بهتری در نمیاد

Profile picture of ‌پریسا‌
Replying to
#هیئتحادثه کربلا تنها نتیجه شمشیر جبهه باطل نبود، بلکه نتیجه تغییر محاسبه ذهنی مردم [و نخبگان] بود.

Profile picture of ‌پریسا‌
Replying to
ملت ایران بر فرعون پیروز شده اما یک عده به دنبال عبادت گوساله سامری‌اند

Profile picture of ‌پریسا‌
Replying to
🟤بدانید و آگاه باشید که ؛ #فرعون با تمام دبدبه و کبکبه اش در مقابل انقلاب حضرت موسی علیه‌السلام هیچ غلطی نتوانست بکندحکومت موسی را «#قارون» و «#سامری» نابود کردند که از قضا هردوی آنها خودی و از بنی اسرائیل بودند .اولی مفسد اقتصادی بود که اختلاف طبقاتی ساخت؛ تبرج می کرد و دستش با فرعون در یک‌کاسه

Profile picture of ‌پریسا‌
Replying to
🤚مردم لبنان. شرمنده‌صبر کنید تا بریم دوباره سوئیس صحبت کنیماز راه دور نمیتونیم کاری براتون بکنیم بعد بین خودمون باشه، این چیزا دیگه خیلی هم نقض نیست. یه بمبه دیگه، چهارتا دونه شهیدم در مقابل ۴۲۰۰تا شهیدی که تا الان دادید عددی نیست.مذاکره رو خراب نکنید، تازه داریم پولامونو یونجه آمریکایی می‌خریم