سروران گرامی، اینکه آقای قالیباف ‎@Ghalibaf برای مباحث مدیریت تنگه هرمز به عمان رفته اند، کجایش اعتراض دارد، که اینقدر زیر ویراست هایشان دیسلاک گذاشته اید؟ آیا با موضوعات مخالفت یا موافقت داریم، یا خدای نکرده صرفا چون از کسی به هر دلیل (یا بی دلیل)، خوشمان نمی آید به همه گفتار و رفتارش دیسلایک می دهیم؟ اینگونه واکنش دادن، صرفا دشمن شاد کن است.
📍محمدباقر قالیباف رئیس هیئت ایرانی میناب ۱۶۸ دقایقی پیش با استقبال بدر بوسعیدی وزیر خارجه عمان وارد مسقط شد📌قالیباف در سفر به عمان با آقای "هیثم بن طارق" سلطان عمان دیدار و گفتگو خواهد کرد.📌در این سفر سیدعباس عراقچی وزیرامورخارجه، رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان را همراهی می‌کند.
22:55 - 22 June 2026



14 Replies

Profile picture of ‌T.T‌
Replying to and
ما سلیقه شخصی نداریم. ما علی الاصول هستیم. هرکس خارج از راه ولایت باشد هرچند به ظاهر و کلامی اعلام کنه پیرو ولی هست اما تا وقتی با رفتار به خط رهبری برنگردند همینه

Profile picture of ‌مبعوث شده‌
Replying to and
تا کی خاله‌زنکی و انتخاباتی؟؟؟علت دیسلایک‌ها یک چیز هست. چون علی الاصول در مورد این مذاکرات و تفاهم‌نامه و اقدامات مرتبط با اون نظر دیگری دارند. تمام

Profile picture of ‌vajihe mehri‌
Replying to and
رفته بگه ما تنگه رو دادیم به آمریکا تو هم بیا همکاری کن کامل تحویلش بدیم .😐 دشمن شاد کن خود قالیباف هست که میره میشینه پای میز مذاکره با قاتل رهبر ش ، دوست و همرزمش شهید سلیمانی و هموطناش ..😔

Profile picture of ‌اکبر اسدزاده🚩‌
Replying to and
لایک کردن نوعی بچه بازیه اولا پشت این اکانت قالیباف نیست .دوم اینکه ، کسیکه تمام کاراش بنوعی بویِ دیگه میده باید بفهمه و برای تبیینِ کرده هاش راهی پیدا کنه .روزی نرسه که کار از کار بگذره و ، اون موقع دیگه توجیه کارساز نخواهد بود .رفتن به سوئیس اشتباه راهبردی بود . چون بدون رصایت رهبری انجام شده

Profile picture of ‌Fatemeh Sadat‌
Replying to and
دغدغه تراز تعلق میگیره به این کاربر

Profile picture of ‌محمد نادری نسب‌
Replying to and
تخلف از فرمان رهبر در اسلام آباد دشمن شاد کن نیست،؟خلاف شرع نیست؟اتفاقا انتخابات سال۹۶ برای ایشان کار میکردم و دوستش دارم. اما بخاطر تخلف او از امر ولی خدا با تمام توان با او مخالفت میکنم

Profile picture of ‌امیر مشایخی‌
Replying to and
چون رهبر فرمودند مدیریت تنگه هرمز انحصارا در دست ایران باشد

Profile picture of ‌مصیب گرایلی‌
Replying to and
سلام آقای دکتر قالیباف این درست هست بعد از ۶۰ روز آمریکا عوارض از تنگه هرمز میگیره به خزانه آمریکا واریز میشه این درست هست

Profile picture of ‌مصیب گرایلی‌
Replying to and
آقای مسکنی خواهشن این پیام نوشتم از دکتر قالیباف وقت کردی بپرس قالیباف گفت عوارض گرفتن خلاف هست چطوری ترکیه میگیره خلاف نیست برای ما خلاف هست رهبری شهید کردن فرمانده هان شهید شدن بچه‌های میناب خلاف سازمان ملل نیست

Profile picture of ‌وحید غریبی‌
Replying to and
کج فهمی یعنی همین دکتر جان!بهانه ای تازه پیدا شدهخود را آویزان کلمات میکنند"علی الاصول" را می‌بینند (آنهم به شکل ناقص خود) ولی کلمات دیگر را خیر!هنوز هم فهمی از پیام چند خطی امام ندارند ولی مدعی ولایتند!Show more

Profile picture of ‌حامی احمدی نژاد‌
Replying to and
خیانتی که قالیباف. پزشکیان به ایران کردند در تاریخ ثبت خواهد شدگلوی آمریکای صهیونی در دستان ایران بود در مقابل نظر رهبری ایستادند و آمریکا را نجات دادند

Profile picture of ‌عباس پیرِ نَطّاق‌
Replying to and
فارغ از انواع نارضایتی‌ها، بعد از آن نامه دردناکِ #علی_الاصول، سفر سران وفاق به عمان که هیچ، تصویر سیسمونیِ نوه‌شان را هم بگذارند به نشانه عدم رضایت و ناراحتی دیس لایک می‌گیرند.مردم چه کنند؟تیغ و حلقوم را تقلیل داده‌اند به یک دیس لایک! آن را نیز از امّت داغدار و دلداده خامنه‌ای های مظلوم سلب کنیم؟

Profile picture of ‌سید مهدی‌
Replying to and
از همان اول هم ارجاع امریکا به همکاری با عمان مشخص بود چه سرنوشتی دارد. عمان نه توان کنترل بر تنگه را دارد نه تمایل به این کار دارد!تنگه هرمز دستاورد جنگ و موجب ارتقای سیاسی اقتصادی و امنیتی ماست مفت نفروشیم

Profile picture of ‌اسماعیل امینی پارسا‌
Replying to and
جماعت کر و کور متحجر کاری ندارند که شما چه می گویید.مثل زامبی های لایعقل هرچه بگویی حتی نقل قول از قرآن یا امام معصوم یا امام و رهبری ،اما مطابق عقل نداشته و ناقص آنها نباشد مخالفت می کنند.