ما سلیقه شخصی نداریم. ما علی الاصول هستیم. هرکس خارج از راه ولایت باشد هرچند به ظاهر و کلامی اعلام کنه پیرو ولی هست اما تا وقتی با رفتار به خط رهبری برنگردند همینه
ما سلیقه شخصی نداریم. ما علی الاصول هستیم. هرکس خارج از راه ولایت باشد هرچند به ظاهر و کلامی اعلام کنه پیرو ولی هست اما تا وقتی با رفتار به خط رهبری برنگردند همینه
تا کی خالهزنکی و انتخاباتی؟؟؟علت دیسلایکها یک چیز هست. چون علی الاصول در مورد این مذاکرات و تفاهمنامه و اقدامات مرتبط با اون نظر دیگری دارند. تمام
رفته بگه ما تنگه رو دادیم به آمریکا تو هم بیا همکاری کن کامل تحویلش بدیم .😐 دشمن شاد کن خود قالیباف هست که میره میشینه پای میز مذاکره با قاتل رهبر ش ، دوست و همرزمش شهید سلیمانی و هموطناش ..😔
لایک کردن نوعی بچه بازیه اولا پشت این اکانت قالیباف نیست .دوم اینکه ، کسیکه تمام کاراش بنوعی بویِ دیگه میده باید بفهمه و برای تبیینِ کرده هاش راهی پیدا کنه .روزی نرسه که کار از کار بگذره و ، اون موقع دیگه توجیه کارساز نخواهد بود .رفتن به سوئیس اشتباه راهبردی بود . چون بدون رصایت رهبری انجام شده
تخلف از فرمان رهبر در اسلام آباد دشمن شاد کن نیست،؟خلاف شرع نیست؟اتفاقا انتخابات سال۹۶ برای ایشان کار میکردم و دوستش دارم. اما بخاطر تخلف او از امر ولی خدا با تمام توان با او مخالفت میکنم
چون رهبر فرمودند مدیریت تنگه هرمز انحصارا در دست ایران باشد
سلام آقای دکتر قالیباف این درست هست بعد از ۶۰ روز آمریکا عوارض از تنگه هرمز میگیره به خزانه آمریکا واریز میشه این درست هست
آقای مسکنی خواهشن این پیام نوشتم از دکتر قالیباف وقت کردی بپرس قالیباف گفت عوارض گرفتن خلاف هست چطوری ترکیه میگیره خلاف نیست برای ما خلاف هست رهبری شهید کردن فرمانده هان شهید شدن بچههای میناب خلاف سازمان ملل نیست
کج فهمی یعنی همین دکتر جان!بهانه ای تازه پیدا شدهخود را آویزان کلمات میکنند"علی الاصول" را میبینند (آنهم به شکل ناقص خود) ولی کلمات دیگر را خیر!هنوز هم فهمی از پیام چند خطی امام ندارند ولی مدعی ولایتند!…Show more
خیانتی که قالیباف. پزشکیان به ایران کردند در تاریخ ثبت خواهد شدگلوی آمریکای صهیونی در دستان ایران بود در مقابل نظر رهبری ایستادند و آمریکا را نجات دادند
فارغ از انواع نارضایتیها، بعد از آن نامه دردناکِ #علی_الاصول، سفر سران وفاق به عمان که هیچ، تصویر سیسمونیِ نوهشان را هم بگذارند به نشانه عدم رضایت و ناراحتی دیس لایک میگیرند.مردم چه کنند؟تیغ و حلقوم را تقلیل دادهاند به یک دیس لایک! آن را نیز از امّت داغدار و دلداده خامنهای های مظلوم سلب کنیم؟
از همان اول هم ارجاع امریکا به همکاری با عمان مشخص بود چه سرنوشتی دارد. عمان نه توان کنترل بر تنگه را دارد نه تمایل به این کار دارد!تنگه هرمز دستاورد جنگ و موجب ارتقای سیاسی اقتصادی و امنیتی ماست مفت نفروشیم
جماعت کر و کور متحجر کاری ندارند که شما چه می گویید.مثل زامبی های لایعقل هرچه بگویی حتی نقل قول از قرآن یا امام معصوم یا امام و رهبری ،اما مطابق عقل نداشته و ناقص آنها نباشد مخالفت می کنند.