۱_به نتیجه نرسیدن گفتگوها در اسلامآباد به معنای پایان آتشبس نیست. دوره دوهفتهای قطع آتش همچنان معتبر است و شاید بتوان این دوره از مذاکرات را تلاشی برای تست کردن اراده دیپلماتیک ایران از سوی آمریکا دانست.(برای مشاهده ادامه متن دکمه "نمایش ویرِشت" را بزنید)
