1d
آمریکا دیشب با حمله به کشورمان بند اول تفاهم نامه را نقض کرد. از سپاه قهرمان ما که پاسخ متجاوز را داده است، تشکر می‌کنیم. مطابق بند ۱۳ قبل از عمل به بندهای ۱،۴،۵،۱۰،۱۱ هیچ مذاکره‌ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود. منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده مسؤولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هست…Show more
مجلس ما که توسط باقر به توپ که هیچ به موشک تاماهاوک بسته شده که دست محمدشاه قاجار بهش نمی رسید!وزارت خارجه هم فقط بلده با کدخدا مذاکره کنه و نهایت کارش یه محکومیت در حد سازمان ملل هست!اوف بر شما
09:36 - 27 June 2026

4 Reactions
581 Views