11 May 2026
این روزها عده‌ای با صراحت یا کنایه، اعتبار شورای عالی امنیت ملی را زیر سؤال می‌برند. انگار فراموش کرده‌اند که ما در میانۀ یک جنگیم؛ جنگی که آتش آن فعلاً زیر خاکستر است.این افراد، دانسته یا نادانسته، پیاده‌نظام دشمن شده‌اند. آن‌ها موشک‌های عملیات روانی خود را دقیقاً به قلب مهم‌ترین نهاد امنیتی کشور…Show more
این نادان‌ها تصور می‌کنند شعام داستان همین چند روز و همین دولت هستزمان احمدی‌نژاد و رئیسی هم فکر میکنند شعام دست پزشکیان بوده 🤦‍♂️نمیفهمند اگر دری به تخته خورد و مثلا دو سال دیگه دولت دستشون افتاد خودشون در همون شعام و تحت نظر و با تایید رهبری باید امور کشور رو بدست بگیرند
18:19 - 11 May 2026



7 Replies

Profile picture of ‌ابراهیم دودانگه فر‌
@Havenly11 May 2026
یعنی با تاییدِ رهبرِ شهید رهبرِ شهید ترور شدبه تایید رهبر شهید انتقام خون حاج قاسم گرفته نشد به تایید رهبر شهید لبنانو دشمن بزنه به تایید رهبر شهید از گرانی ها و احتکارها و پایین بودن دستمزد و رانت و فسادی که شکل میگیره انتقاد بی فایدست،آیا آرایش اقتصادیِ خواستِ رهبری الان وجود دارد؟

Profile picture of ‌ابراهیم دودانگه فر‌
@Havenly11 May 2026
رهبری گفتند بعد از حمله ی تابستون که به شعام هم حمله شد همون شعام بره مذاکره؟یک مشت خیانتکار نه تنها۱۶۰ بار نهیِ ازمذاکره توسط رهبری رو نادیده میگیرند بلکه توصیه های ایشون رو حین مذاکرات هم نادیده میگیرند،ماله نکش تا بهت نگن خائن به خون شهدا

Profile picture of ‌صادق ارجمند‌
@IranAbade11 May 2026
نادان نیستند آنها که درک و فهمشان متفاوت با شماست! متأسفم

@Majid8311 May 2026
مردمی که بدون هیچ چشم داشتی پای انقلاب و کشور هربار وایمیستن نادان نیستن، مردم که مثل شما برای هرتوییت و جمله پول نمیگیرن ، همین امثال شما کثافت زدید به مطالبه گری ، اگر ی ینفر بیشتر بده طرف اون هستید و اگر پول تون رو ندن کشورم براتون سنار ارزش ندارهخجالت بکشید و حیا کنید

Profile picture of ‌ممد🎒‌
@mamadian11 May 2026
میثم وفاق خوش میگذره؟از ۱۴۰۰ دنبالت میکنمتا حالا انقدر چرک و چندش ندیده بودم نظراتتو

Profile picture of ‌معرض‌
@Moerez11 May 2026
شما کشور رو نفروشید، دولت برای اربابتون

Profile picture of ‌کمیل مرادی 🇮🇷🇵🇸🇱🇧‌
@Komeilmoradi12 May 2026
رهبری گفت مذاکره شرافتمندانه نیست بعد شعام تحت نظر و و با تایید رهبری مذاکره کردن؟؟!!حاجی خنگی چیزی هستی؟ یا داری نقش بازی میکنی؟