ما مردمان خوبی برای تو نبودیمما آشنای گریهای تو نبودین😭
9 MB

@Meysamak199116 فروردین 1405ما مردمان خوبی برای تو نبودیمما آشنای گریهای تو نبودین😭9 MB
@Meysamak19919 فروردین 1405۳۰ روز گذشت اقا جان دلتنگتیم ، هنوز باورمون نمیشه🖤😭اقا جان حرفهایی که زدی همش درست از اب در اومدن و مردم هم اینجا تو ایران و همه مردم دنیا با ایرانن و خونخواهی شما سید بزرگوار ...منم دعا کن به ارزوی شهادتم برسم♥️♥️🇮🇷3 MB