خلاف نظر امام اجماع کردن چیز جدیدی نیست به معنی خائن بودن هم نیست به معنی بی بصیرتیه. قانون کشور اینجوری بوده دلیل هم داره.کوفت هم حرفای توئه. سخن رهبری رو نگو کوفت

فَتّاح🚀 Replied
Replying to andandخلاف نظر امام اجماع کردن چیز جدیدی نیست به معنی خائن بودن هم نیست به معنی بی بصیرتیه. قانون کشور اینجوری بوده دلیل هم داره.کوفت هم حرفای توئه. سخن رهبری رو نگو کوفت
Replying to and 3 othersاگر نیست که بدترقانون کشور میگه وقتی از عدمرضایت اماماطلاع پیدا کردی بر خلافش اجماع کنی و تصویب کنی؟
فَتّاح🚀 Replied
Replying to andandبیخشید نمیدونستیم رهبر دلیل اجازه دادنشو به شما میگهروت چطوری میشه بگی ملت مبعوث داره بعد به بقیه بگی بی عرضهبی عرضگی تو فقط همینه مه دوست نداری حرف رهبرو اجرا کنی
Repliedبسمالله الرحمن الرحیمپیرو تاکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند «منتظر تحقق شروط خواهیم بود»، بند اول تفاهمنامه مبنی بر «پایان فوری و دائمی جنگ در تمامی جبههها از جمله لبنان» نقض شده است.ما به عنوان ناظران تفاهم نامه، خواستار پاسخ مناسب به این نقض عهد و یا ابطال تفاهمنامه هستیم.محمدرضا عابدینی…Show more
Replied@samimi1dپویش «ناظران تفاهم» شماهم به این پویش مردمی بپیوندید. متن رو کپی کنید و نام خودتون رو آخرش بنویسید.در تجمعات هم این شروط را مطالبه کنید.
Replied@Moolla1dطبق پیام رهبری مشخص شد واژه همه چیز با رهبری هماهنگ است منسوخ و منقضی گردیده است. رئیس جمهور و اعضای شورای عالی امنیت ملی فقط ۶۰ روز مهلت دارند ۱۰ شرط رهبری برای آتش بس را نقد کنند در غیر این صورت باید پایان اتش بس را اعلام کنند.
269 votes • The poll has been endedNobody can see participants
فَتّاح🚀 Replied
السَّلَامُ عَلَيْكَ يَا إِمَامَ الْمُتَّقِینَسلام بر تو ای پیشوای پرهیزکاران، که فرزندت حسین، در طفّ، امامت بر تقواپیشگان را با ایثار خویش به کمال رساند.مفاتیحالجنان5 MB
فَتّاح🚀 Replied
.میگن یک مداحی رییس جمهور رو تهدید کرده.میگم: به جهنم! مگر وقتی #رهبر_شهید تهدید شد عراقچی چی گفت؟ گفت یکی دیگه رو بجاش انتخاب میکنیم. بعد شهادتش چه کردن؟ رفتن با خونش معامله.اگر پزشکیان کشته بشه چی؟ بجاش یکی دیگه انتخاب میکنیم و با قاتلانش #مذاکره میکنیم.🆔 @eittwitter داش مهتی
فَتّاح🚀 Replied
Replying to and🔴 آقایان شعام، ضمن استغفار و عذرخواهی، به جهت نقض بند اول، از تفاهنامه خارج شده و به اصول امام برگردید.#بازگشت_به_نظر_امام#توبه_شعام
فَتّاح🚀 Replied
بسمالله الرحمن الرحیمپیرو تاکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند «منتظر تحقق شروط خواهیم بود»، بند اول تفاهمنامه مبنی بر «پایان فوری و دائمی جنگ در تمامی جبههها از جمله لبنان» نقض شده است.ما به عنوان ناظران تفاهم نامه، خواستار پاسخ مناسب به این نقض عهد و یا ابطال تفاهمنامه هستیم.
Replying to and🔴 آقایان شعام، ضمن استغفار و عذرخواهی، به جهت نقض بند اول، از تفاهنامه خارج شده و به اصول امام برگردید.#بازگشت_به_نظر_امام#توبه_شعام
فَتّاح🚀 Replied
🔴 فوری!چرا کانال رهبر معظّم انقلابامروز و در این شرایطبعد از امضای تفاهم رئیس جمهور ایران با ترامپ ملعون، که اظهار علنی کردند علیالصول نظر دیگری داشتند؛امروز (یعنی شنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۴:۴۷ دقیقه) این بخش از اولین پیام ایشان در بیش از ۳ ماه قبل (۲۶ اسفند) را بازنشر کردند؟!ای امتای مسئولان...!
Replying to and🔴 آقایان شعام، ضمن استغفار و عذرخواهی، به جهت نقض بند اول، از تفاهنامه خارج شده و به اصول امام برگردید.#بازگشت_به_نظر_امام#توبه_شعام
فَتّاح🚀 Replied
❌ پناه میبریم به خدای عزوجل از این مغالطهها!#تفاهمنامه، محصول مذاکره بوده نه وحی منزل که ملائکه به یکباره بر قلب مسئولین ما وارد کرده باشند.⚫️ تفاهمنامه، نتیجهی فرایند #مذاکره با دشمن شیطانصفتِ بدعهدی است که همواره مورد نهی امام شهیدمان قرار گرفته.❌ محدودکردن مخالفتِ #علیالأصول معظمله به…Show more
Replying toدسته گل ادمینهشما چرا ضریب میدی؟این حرف میدونید یعنی چی؟یعنی با اصل مذاکره موافقنولی با تفاهمنامه مخالف
Replying toجناب من که به تذکر شما پاک کردم چرا جو میدی؟!تحریف هم از جانب من نبوده مستند گذاشتمالبته ادامه این متن درباره امضای همون تعهدنامه است و به نظرم این حساسیت درست نیست
Replying to🤦🏻🤦🏻ویراست اصلاح شده اگه مشکل شما با رسانه رهبریست بنده ادمین نیستم موفق باشید
Replying toوظیفه شما انتشار نص صریح رهبری ستن انتشار صحبت تحریف شده
فَتّاح🚀 Replied
بنده علیالاصول [درباره تفاهمنامه] نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم.ملت پرشور و باوفای ایرانهمانگونه که مطلع شدید، تفاهمنامهای بین روسای جمهور ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین از سر دلسوزی و حسن نظر، تلاشهای زیادی کردند و البته این رئیسجمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد.
Replying toدرباره تفاهمنامه رو چرا گذاشتی تو گیومه؟تو متن اصلی همچین چیزی نیست ادمین
فَتّاح🚀 Replied
🚨سردار قالیباف: شغل من دیپلماسی نیست؛ من یک رزمندهام ولی با رزمندگی و فرهنگ رزمندگی کار دیپلماسی را دنبال میکنم.🔹رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی تلویزیونی با مردم: در #جنگ تحمیلی سوم، برای مثال اتفاقاتی که در خلیج فارس در دوران آتشبس رخ داد، قابل توجه است. در آن مقطع، این دشمن بود که پیگ…Show more