دولت داره ۲۰ گیگ اینترنت پرو (با آپشن عبور از فیلترها) رو میده ۸۰۰ هزار تومان...در حالیکه قبل از جنگ رمضان ۴۰ گیگ اینترنت (دو طرح) حدود ۳۵۰ هزار تومان میشد ۱۵۰ تومان هم هزینه اشتراک ۴۰ گیگ فیلترشکن جمعا میشد ۵۰۰ هزار تومانجمع بندی مطلب با خواننده محترم
18:11 - 27 April 2026



20 Replies

@meyenab27 April 2026
Replying to
امنیت 🤡

Profile picture of ‌نازنین حسینی‌
@Sadathosseinish27 April 2026
Replying to
مگه برای اصناف نیست ؟

Profile picture of ‌بروزعلی‌
@borozali5627 April 2026
Replying to
جماعت اصلاح طلب مثل اربابای ربا خوار یهودیشون از آب کره میگیرن ، کاسبان ...

Profile picture of ‌مهدی خضیراوی‌
@Mehdikhaziravi27 April 2026
Replying to
جمع بندی میشه ارسال اطلاعات ربطی به اقتصاد مردم نداره فقط بهانه برای ارسال اطلاعات

Profile picture of ‌Morshedlou Morshedlou‌
@user17690637312427 April 2026
Replying to
چه بساطی درست کردند برای ملّت.

Profile picture of ‌خوارزمی‌
@mralgorithm27 April 2026
Replying to
و باز هم شما بی‌نیاز از فیلتر شکن نیستیبه عنوان یک برنامه‌نویس که دستش از دنیا کوتاهه! (واقعا هم همینطور الان)باید بعد پول سیم‌کارت پرو و نت پرو که برای دور زدن تحریم های داخلیهپول DNS پرو و VPN پرو هم بدیم که تحریم های خارجی رو دور بزنیم

Profile picture of ‌میکائیل‌
@Mikail27 April 2026
Replying to
راحتت کنم جنگه فولاد زدن پترو شیمی هم همینطور مواد اولیه نیست چه ربطی داره نمیدونم ولی الان خرجا میندازن گردن جنگ بعد گرونتر از تورم بهت میفروشن 🤔 جنگه😏

Profile picture of ‌Luke‌
@Solitude27 April 2026
Replying to
همین جمع بندی رو یه سری از دوستان روزهای اول جنگ تا خود الان می‌گفتن؛ ولی فقط بهشون توهین شد و بهشون القابی مثل وطن فروش و موسادی دادن.

Profile picture of ‌so_mayeh‌
@samieh_gh27 April 2026
Replying to
از آب گل آلود دارن ماهی میگیرن

Profile picture of ‌مهدی رمضانی‌
@user16932439483527 April 2026
Replying to
دولت نمیده اصلاح طلب ها میدن لعنت بهشون

@Farhange27 April 2026
Replying to
الان تکلیف ما چیه من دانشجوی کارشناسی حرفه‌ای خبرنگاری هستم میتونم نت بگیرم

Profile picture of ‌ریونوسوکه𐬭𐬈𐬬𐬧𐬬𐬯𐬬𐬵‌
@Akutagawa27 April 2026
Replying to
عبور از فیلترها هم‌ نیست فقط واتساپ و تلگرام روش فیلتر نیست. بقیه مثل قبله. 🤦🏻‍♀️

Profile picture of ‌پارسا هستم‌
@Parsahastam27 April 2026
Replying to
همون 800 هزار تومانی رو کجا میدن بگو ما بخریم ، گرفتار شدیم

@Nima_naseri28 April 2026
Replying to
مردم و سرکیسه کنن

@yadyadegar28 April 2026
Replying to
دوست نداری نخر!👈 اگه می خواهی باهاش کار کنی چند برابرش رو در میاری مالیات هم نمی دی.👈 اگه می خواهی بری فیلم و عکس اونجوری ببینی خُب برو تو خیابون ببین رایگان هم هست.👈 اگر هم می خواهی باهاش وطن فروشی کنی پولش رو از اون وری ها بگیر.