17 April 2026
نه خیابان با من است و نه میدان با تو ، همه با الله است👆کاش یادم باشد ، کاش یادت باشدجایی دیدم اینو ...یاد این جمله امام افتادم : خرمشهر را خدا آزاد کرد !امام سر وقتش به داد شاگردانش رسید که اینقد من و تو نکنند ...اگر توفیق اومدن به خیابان هست اون بالایی داده؛گر توفیق شلیکی هست اون بالایی داده
الله هم کارشو به دست مردم انجام میده.
00:41 - 18 April 2026

1 Reactions
397 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سیدحمزه حسینی‌
@yarab121218 April 2026
Replying to
آفرین اما با مردمی که نعوذبالله خودشون رو خدا فرض نکنند یا شیخ