دلم امام حسین میخواد ...
iri@MiadManzari30 April 2026💬 امروز با گذشت دو ماه از بزرگترین لشکرکشی و تجاوز زورگویان دنیا در منطقه و شکست مفتضحانهی امریکا در نقشهی خود، فصل نوین خلیج فارس و تنگه هرمز در حال رقم خوردن است.الهی دورت بگردم آقا مجتبی که حتی پیام هایی که لطف میکنید و میدین هم بوی بهشت میده 😘😘
@MiadManzari30 April 2026دوستان سلام با این ویراستی چند روز پیش مواجه شدم این اقا رو من نمیشناسم و متاسفانه از عکس من استفاده کرده جای کمدیش اینجا بود که پیام دادم چرا عکس منو گذاشتی پروفایلت بهم میگه اقا شما چرا عکس منو گذاشتی پروفایلت😅یه حس فیک عجیبی بهم دست داده نکنه اون منم من اون نیستم😂
@MiadManzari30 April 2026اصلا از وقتی دیدمش دنیام دگرگون شد ... نمیدونم چطوری ۲۸ سال بدون تو زندگی کردم❤️❤️🩹
@MiadManzari29 April 2026نمیدونم تصور ایرانی ها چرا نسبت به مایی که خارج از کشوریم اینه که تو اینجا ما یا تو کافه داریم ظرف میشوریم یا سرویس بهداشتی ها رو تمیز میکنیم 🙄عزیزانم بخدا اینجا ایرانی پولدار هم داریم ایرانیه باکلاس هم تو لندن هست البته به جزء پهلوی چیا ...😉
@MiadManzari29 April 2026
@MiadManzari29 April 2026The world is like a studio, very small and useless. Do you know what makes this studio so attractive? It's a different color, like love.❤️❤️
@MiadManzari29 April 2026فکر کنم پا مو بذارم ایران دق میکنم ایران بدون (آسید علی) خیلی باید غربت داشته باشه نه؟؟😭😭
@MiadManzari29 April 2026دیروز به همکارم گفتم : شنیدم زانتیا داری بهم گفت : از ایدز و سرطان که بهتره🤐🤐
@MiadManzari29 April 2026ولی هرچی فکر میکنم بچه ها پول خوشبختی نمیاره عشقه که خوشبختی میاره ...
@MiadManzari29 April 2026داشتم امروز ولاگ (کف فرانسه) دوست عزیزم محمد حسین خیرالامور (سیدنا) رو می دیدم واقعا رفقا خیلی تاثیر گذاره .یه مجموعه تقریبا 40 دقیقه ای پر محتوا :))https://seyyedoona.ir/vlog/f01/تماشا کنید👆👆
@MiadManzari29 April 2026واسه اینکه بخوام بیام ایران باید برم لبنان !!!بعد برم ترکیه بعد زمینی بیام ایران باورتون میشه پرواز های لبنان با وجود جنگ بازه بعد پرواز های ایران بعد از آتش بس هم بستس
@MiadManzari29 April 2026اینکه اطرافیانم سر هیچی ازم ناراحت میشن :))یه کم خودمو بیشتر ناراحت میکنه :(
@MiadManzari29 April 2026داشتم با خودم میگفتم که خداروشکر ما خردادی تو خانواده نداریم که یادم افتاد خودم خردادی ام 🙄