🔞طرفداری از گ.ی ها و ل.زب.ی.ن هادر نظام اسلامی😳😳😳همینچندروزپیشتوییتیدرنقد تبلیغتورهایشبانهوتبلیغبیبندبارینوشتمتاامروز با اینادعاهامواجهشدم.اردشیررستمیکه دارایتفکراتانحرافیاستدرجدیدترینادعایشدربرنامه باضیادر حال تبلیغودفاعاز ل.و.اط کارانوهمج.ن.س بازان
است ودر مقام دفاع از آنها اراجیفی رو به هم میبافد.اینادعاهم مخالف شرعاست وهماینکه پشتوانه علمی ندارد.تا همین چندسال پیش در کتاب Dsm3که اختلالات شخصیتی و رفتاری را دسته بندی کرده ویک کتاب منبع در روانشناسی مرضی است این نوع تمایلات رو تمایلات بیمارگونه و جز اختلالات روانی و بیماری جنسی معرفی کرده
بود کهبا سیاست های شیطانیواِعمالزور این قوم بیمار ،در نشرهای جدید کتاب از بین بیماری ها و اختلالات روانی حذف شدمسئولین کجای کار هستید!!چرا با #علیضیا ها و اردشیر رستمی ها که سارقان ایدئولوژیک عقیده پاک جوانان ما هستند برخورد جدی و بازدارنده نمیکنید؟؟؟ چرا قتلگاه فجازیبی در و پیکر را سر و سامان نمیدهید.تا کی شاهد اینگونه تابو شکنی ها باشیم؟؟پ.ن کتاب dsm یکراهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی استکه بازبان مشترک و استاندارد به طبقهبندی اختلالات روانی میپردازد و توسط انجمن روانپزشکی آمریکا تهیه شدهاست.#مدافع_قوم_لوط#اردشیر_رستمی 13:08 - 30 July 2024