امام علی می‌فرمایند: كُنْ فِي الْفِتْنَةِ كَابْنِ اللَّبُونِ، لَا ظَهْرٌ فَيُرْكَبَ وَ لَا ضَرْعٌ فَيُحْلَبَ. قول رسول گرامی اسلام: مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود.#وفاق#اجماع‌سازی#تعطیلی#گندم
1 MB
04:10 - 29 خرداد 1405

15 Reactions
881 Views


3 Replies

Profile picture of ‌میترا آفریگان‌
Replying to
بدبخت ژنرال که قائم پناه که دخترش برای خدمت به ترامپ خوک کثیف بل هم اضل مشغوله درحال بزرگنمایی وتعریفه😫

Profile picture of ‌فرزاد نقی یاسوری‌
Replying to
تا جمهوریت به این صورت درکشور ما جاری است که هر فردبدون شناخت عمیق از دین و بدون حضوردرتشکیلات حزبی و بدون داشتن مطالعات حکومتی و جهانی در عرصه ریاست قوای اجرایی کشور حاضر شودنتیجه همین است(گزش دوباره ازیک سوراخ )همیشه سریال مختار نامه تکرار می‌شود(همه می‌خواهندافتخار کشتن خولی را مال خود کنند)

Profile picture of ‌Taleb 51‌
Replying to
قالیباف راهم با خود درچاه انداختند