جمهوری اسلامی ایران،تمام تلاشش رو برای باز پس گیری حقوق قانونی خودش انجام داده پیش دستانه به کشوری حمله نکرده!درمقابل حمله به خاکش دفاع کرده!شمامگه توی این کشور زندگی نمیکنید؟واقعادرجریان هستیداگر تعرضی به این خاک صورت بگیره،ایران تجزیه بشه و نیروی امریکایی صهیونی مالک این کشوربشه عاقبت کشور چیه؟