28 October 2024
دکتر توکلی معاون وزیر نفت در مصاحبه با رادیو اقتصاد: #گاز در کشور درست مصرف نمی شود/ به اندازه چین گاز می‌سوزانیم.#هوادار_انرژی
خوب بسوزونیم گاز مال ملت هست جزو انفال هست ملت حق داره از نعمات کشورش استفاده کنه
11:08 - 28 October 2024

10 Reactions
381 Views


2 Replies

Profile picture of ‌مجیـد یعقـوبـے‌
@Itsamajid28 October 2024
Replying to and
چون انفال هست بخاری رو زیاد کنیم و پنجره ها باز؟

Profile picture of ‌محمد کوره پز‌
@mkorehpaz28 October 2024
Replying to and
این حرف خودش یه اشتباه دیگه هست.مسئله رو درست ببینیم:مشکل ما تقلیل واحد پولی در سیستم بانکداری است که باعث میشه قیمت واقعی انرژی از نظر ریالی زیاد بشه.پس مشکل رو باید در اونجا حل کرد.نه اینکه بگیم گاز انفاله پس بسوزونیم بره.