1d
آمریکا دیشب با حمله به کشورمان بند اول تفاهم نامه را نقض کرد. از سپاه قهرمان ما که پاسخ متجاوز را داده است، تشکر می‌کنیم. مطابق بند ۱۳ قبل از عمل به بندهای ۱،۴،۵،۱۰،۱۱ هیچ مذاکره‌ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود. منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده مسؤولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هست…Show more
مسؤلان محترم!بله یا خیرنقض شد؟
09:40 - 27 June 2026

544 Views


2 Replies

Profile picture of ‌یا اباصالح المهدی ادرکنی 🏴‌
انگار این اتش بس نقض نشدنیه... دیگه کی میخواهن از این بد عهدی های آمریکا درس بگیرن؟نکنه خدایی نکرده حتما دشمن باید شخصیت مهمی رو ترور کنه که تازه اتش بس نقض بشه؟

Profile picture of ‌دهه شصتی‌
نقض فاحشی نبوده...