قرآن کتاب جبر یا هندسه نیست بلکه مجموعه ای از قوانین است که بشر را به راه صحیح هدایت میکند، راهی که بزرگترین فیلسوفان نمیتوانند آن را رد کنند. • آلبرت اینشتین
iriPinned post
@Mohammadjavadrahimi13 May 2026قرآن کتاب جبر یا هندسه نیست بلکه مجموعه ای از قوانین است که بشر را به راه صحیح هدایت میکند، راهی که بزرگترین فیلسوفان نمیتوانند آن را رد کنند. • آلبرت اینشتین
@Mohammadjavadrahimi117 May 2026کاش یه بابابزرگ بودم تو دهات! نه کانفیگی نه اینترنتی،فقط چای پر رنگ و یه حبه نخود #internet
@Mohammadjavadrahimi116 May 2026جالب بودسه تا✌️ صلواتیاد بگیریم:بازنشر یعنی کمک به دیده شدن مطلبری اکت یعنی نظر کوتاه من نسبت بهشکامنت یعنی نظر من در مورد مطلب پُست شده پ.ن : اگر کسی این کارها را در قبال پست ما انجام میده داره تعامل میکنه عاشق ما نیست،با ما سِرّ و رازی هم نداره.اینقدر متوهم نباشیم.انگ و تهمت هم به همدیگه نزنیم#سوادـرسانه
@Mohammadjavadrahimi116 May 2026اصن ما مردم مقاوم، آمریکا چرا از هم نمیپاشه؟#مرگ_بر_آمریکا
@Mohammadjavadrahimi116 May 2026اگر میدان با اوناس و خیابان باما و همزمان این پیچ تاریخی هم طاقت فرساستچرا خودرو اینقدر گرون شده ؟#ایران_قوی
@Mohammadjavadrahimi116 May 2026اگر خاورمیانه همینطور متین و آروم بمونه احتمالا تا چندوقت دیگه مجبور شم هندونه بشکونم تو سرم.
@Mohammadjavadrahimi114 May 2026تو ویراستی خبری از #شیفت_شب و #تیر_هوایی و از این داستانای توییتری نیست... #هشتگ
@Mohammadjavadrahimi114 May 2026
@Mohammadjavadrahimi114 May 2026
@Mohammadjavadrahimi113 May 2026طرفو دعوت کنی رستوران دریایی فک میکنه باید با مایو برهبعد واسه من تحلیلِ جنگ دریایی میکنه#مرگ_بر_آمریکا
@Mohammadjavadrahimi113 May 2026
@Mohammadjavadrahimi113 May 2026من فقط میدونم ما تحت شدیدترین و سختترین امتحانات الهی قرار داریم، سالن امتحاناتم تهرانه.#زلزله
@Mohammadjavadrahimi112 May 2026اگر نادانسته سمتِ باطل ایستادی، فریبخورده و نادانی.اگر آگاهانه سمتِ باطل ایستادی، خودِ باطلی و بیشرف.#ایران
@Mohammadjavadrahimi112 May 2026دلم برا اسپاتیفای،هواشناسی،اکسپلور،یوتوب با غذا و کالاف تنگ شده
@Mohammadjavadrahimi112 May 2026❗️کاش یه هواپیما بیاد کلی کاغذی که روش QR Code کانفیگه بریزه رو سر مردم.#اینترنت
@Mohammadjavadrahimi111 May 2026زود خوابیدن خیلی خوبه ولی تو کدوم بخش از روز میتونی سکوت و ارامش نصفه شبو پیدا کنی؟#شیفت_شب
@Mohammadjavadrahimi19 May 2026خدایا تو بساز، تو بسازی قشنگتره.ما دادیم به بسازبفروش، پولمونو خورد.
@Mohammadjavadrahimi19 May 2026خدایا تو بساز. تو بسازی قشنگتره. براندازا خواستن بهترشو بسازن زاییدن#تیر_هوایی
@Mohammadjavadrahimi18 May 2026میدونستین ما وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داریم؟پناه بر خدابه حق چیزای ندیده.