وقتی مدعی همهچیز فهمی هستی و ادعای پیروی از ولایت داری، ولی حاضر نیستی به خاطر تعصب یا هر چیز دیگه پیام امام حی جامعه درباره مجلس رو بخوونی، نتیجه میشه همین چیزایی که جز تخریب منتقدین چیزی ازش درنمیادنکرده حتی تاکید امام درباره نظارت و قانونگزاری رو بیاره!اونوقت اینا بقیه رو متهم به تفرقه میکنن
