سیف‌الله محسنی

‌سیف‌الله محسنی‌'s header picture
Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌

سیف‌الله محسنی

@Mohseni54
Joined February 2024
Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
وقتی مدعی همه‌چیز فهمی هستی و ادعای پیروی از ولایت داری، ولی حاضر نیستی به خاطر تعصب یا هر چیز دیگه پیام امام حی جامعه درباره مجلس رو بخوونی، نتیجه میشه همین چیزایی که جز تخریب منتقدین چیزی ازش درنمیادنکرده حتی تاکید امام درباره نظارت و قانون‌گزاری رو بیاره!اونوقت اینا بقیه رو متهم به تفرقه می‌کنن

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
پزشکیان: چند گروه از مذاکرات ناراحتند یکی نتانیاهو و سازمان سیا یکی سلطنت‌طلبانی که به دنبال نا آرامی داخلی هستند. پ.ن یعنی امام سیدمجتبی و همه مردم و مسئولینی که مخالف هستن جزء اینها هستن؟! یعنی رئیس دولت نباید بفهمه چی داره میگه؟ الان نباید با ایشون بخاطر توهینی کرده برخورد بشه؟

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
سخنان امروز پزشکیان را به خاطر داشته باشید!!! خدا کند که فقط از روی ساده‌اندیشی و .. گفته شده باشد.وگرنه هر عاقلی می‌داند که این سخنان مسیر اغتشاش و تفرقه را نشان می‌دهد..امام امروزمان مظلوم‌تر از همیشه است...

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
توجیهات علی‌الاصول برخی مدعیان را دیدید؟! تذکر داده بودم که این جماعت نه دل در گرو امام جامعه، بلکه دل به جایی دیگر باخته‌اند و با گذر زمان، کلمات صریح امام را توجیه کرده و با گفتن 《 من از علی‌الاصول این را می‌فهمم》 و با برش بعضی از کلمات شهید سعی در توجیه مشتاقان دارند!!امروز را یادمان باشد....

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni5420 June 2026
🔴سخنگوی وزارت کشور: اینکه پایان تجمعات شبانه چه زمانی باشد، پس از مراسم تشییع رهبر شهید تدوین می‌شود./شرقپ.نمگه ما به دستور امثال شما اومدیم که با دستور شما بریم خونه‌هامون!!توی کاری که بهتون ربطی نداره دخالت نکنید!!همین تفاهم‌نامه برای ارزیابی شما کافیه

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni5419 June 2026
تا دیروز می‌گفت از ظرفیت ظریف باید استفاده کرد و از پیام روحانی ذوق می‌کرد و خاتمی‌رو تا کجاها که بالا نمی‌برد و مخالفین توافق رو عامل موساد می‌دونست!! الان میگه به من وحی نشده بود!!بزرگوار!! به ما هم وحی نمیشه! اما به قول امام شهید تجربه که هست!!از کدوم یک از این چیزا ولایتمداری درمیاد!!!

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni5419 June 2026
تا دیروز می‌گفت هر کس مخالف توافقه توی زمین دشمن بازی می‌کته! الان که معلوم شد نظر آقا چیز دیگه‌ای بود و مردم شاکی شدن، بازم میگه ما داریم توی زمین دشمن بازی می‌کنیم!!!خب نکن!! اینقدر خودبزرگ‌پندار نباش!!

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni5418 June 2026
تصویر پست چند روز پیش رو گذاشتم تا امروز امثال فتحی رو ببینید که چقدر نافهمی خودشونو به اسم تابعیت از ولایت به خورد مردم میدن!! مگه غیر از اینه که مشاور پزشکیان ظریف و روحانی هستن و از اینا تبعیت از ولایت درنمیاد؟!!! این همه مخالفین رو متهم به تندروی و عامل موساد بودن کردین و تازه تابع ولایت شدین؟

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni5418 June 2026
#امام_سیدمحتبی_خامنه‌ای بنده علی‌الاصول [درباره تفاهم‌نامه‌] نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni5418 June 2026
توافق‌نامه به امضای پزشکیان و ترامپ مزین شد!!ترامپ به ترور سردار سلیمانی افتخار کرد!!ترامپ به ته‌کشیدن منابع انرژی اعتراف کرد!!و این یعنی توافق تنفسی است برای ترامپپ.نترامپ به برجامی که چند کشور و دو سازمان بر آن نظارت داشتند وفادار نماند. الان فقط امضای پزشکیان پای این توافق است....

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni5415 June 2026
خب!!! توافق شد!!اسامی موافقین و مخالفین را به خاطر داشته باشید و خصوصا امثال فتحی‌ها را که مخالفین را عامل موساد می‌دانند یا هم.داستان آنها!درست مثل برجام!!از ته دل دعا می‌کنم که این توافق همه‌ش به نفع ما تمام شود.اما تجربه چیز دیگری می‌گوید...

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni5413 June 2026
عراقچی گفته اسرائیل مخالف توافقه!!زمان برجام هم می‌گفتن اسرائیل مخالف برجامه تا دهن مخالفاش بسته بشه، اما دیدیم که عاقبت برجام چی شد!! فرانچسکو سرشون کلاه گذاشت!!ایندفعه منتظریم ببینیم چی میشه!ان‌شاءالله که به خیر بگذره

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni5412 June 2026
بوی برجام به مشام می‌رسد!!! توئیت عراقچی و مصاحبه امشبش چیزی از ادعاهای ظریف پیش از برجام کم نداشت!!!این روزها را به خاطر داشته باشیم تا فردا نگویند فرانچسکوی دیگری سرمان کلاه گذاشت!!

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni549 June 2026
میگه لبنان به ما چه که براش اسرائیل رو زدید؟!!اونوقتی که یک عده دلقک داشتن با بمباران ایران توسط اسرائیل و آمریکا می‌رقصیدن، لبنان به حمایت از ما وارد جنگ شد!!اون بی‌وطن دلقک که متاسفانه فارسی صحبت می‌کنه هم‌وطن ما نیست!! بی‌شرف دورانه!!!

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni5431 May 2026
یک آدم خودعاقل‌پنداری گفته از ظرفیت ظریف برای پیشبرد مذاکرات استفاده کنیم🤣🤣🤣خب این موجود که توی برجام به اعتراف خودش فرانچسکو سرش کلاه گذاشته!!! دیگه چجوری روت میشه بگی ازش استفاده کنیم!!واقعا برجام که خسارت محض بود بسمون نبود؟!!!دلبستگی جریانی شما حد و مرز نداره؟!!!

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni5428 May 2026
دقت کنید ببینید افرادی مثل آقای ف.ف که خودشونو عقل برتر می‌دونند نظرشون و پستشون درباره پیام امروز رهبری چیه؟!ببینید از نظر صریح حضرت آقا درباره مجلس و وظایفش میگن یا فقط درباره وفاق اینجور چیزا حرف میزنن و به یک عده می‌پرن؟درباره کم‌کاری مجلس چیزی میگن که سه ماه تعطیل بوده یا نه؟!

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni5428 May 2026
ظاهرا یکسری از مسئولین که ادعای هماهنگی کامل با رهبری در همه امور رو داشتن، منتظر دستور ایشون برای بازگشایی مجلس بودن!خب! دستور صادر شد!به جای پیام دادن به این و اون و کارای دیگه، طبق فرمایش حضرت آقا به وظیفه ذاتی مجلس بپردازید!!نبینیم کسی بگه با آقا هماهنگ شده!حضرت آقا دستور صریح به مجلس دادن.

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni5427 May 2026
خبرگزاری‌ها نوشتن آقای پزشکیان به پرونده اعتراض پرسپولیس برای معرفی نمایندگان به آسیا ورود کرده!!! آقای پزشکیان!! اینقدر وقت زیاد داری که به اعتراض تیم ششم جدول ورود کنی؟!! مگه فوتبال متولی نداره؟!! آقای پزشکیان!!! درد مردم معیشته و فهمیدن این زیاد سخت نیست!!میشه به کار اصلیتون بپردازین

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni5426 May 2026
اینترنت به دستور رئیس‌جمهور به وضعیت پیش از دی‌ماه ۱۴۰۴ بازگشت!!پ.نآقای پزشکیان!! تشکر!!لطف کنید دستور بدید قیمت اجناس هم به قبل از دی‌ماه ۱۴۰۴ برگرده!!

Profile picture of ‌سیف‌الله محسنی‌
@Mohseni5426 May 2026
آقای پزشکیان!! برای اینترنت بین‌الملل برخلاف رویه قانونی ستاد ویژه تشکیل دادی و آزادش کردی!!ممکن و تشکر بسیار!اما منتظر میمونیم تا ببینیم برای اقتصاد و معیشت مردم چه می‌کنی؟!نکنه سرپوشی برای گرانی‌های بی‌رویه باشه؟!ضمنا!!هر اتفاق بدی به واسطه اینترنت بین‌الملل بیفته مسئول مستقیمش شمایی؟!