مسیح
@Montaha_ir
«من حضرت آیت الله العظمی خامنهای را خیلی مظلوم و تنها میبینم...»
این جملات حاج قاسم است؛
زمانی که هنوز جماعتی نیومده بودن
تا داد بزنند و حاج قاسم را متهم کنند
چرا رهبری را ضعیف نشان میدهی!
01:29 - 24 May 2026
106
Views
Replying to
@Montaha_ir