«من حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای را خیلی مظلوم و تنها می‌بینم...» این جملات حاج قاسم است؛ زمانی که هنوز جماعتی نیومده بودنتا داد بزنند و حاج قاسم را متهم کنندچرا رهبری را ضعیف نشان می‌دهی!
01:29 - 24 May 2026

106 Views