نتیجه مذاکره ایران و آمریکا
23:46 - 8 April 2025



21 Replies

@user1737104805349 April 2025
Replying to
سلام نظر من این که دوره اول مذاکر امریکا کوتاه میاد وتنها با هسته رازی میشه و ایرا ن هسته ای شو میده به باد . ولی امریکا تحریم ها رو کم نمکنه و میگه موشک هاتم باید بدی که این اتفاق نمیوفته .ولی ایران مثل برجام یک باز فریب امریکا رو مخوره . وبی اعتمادی مقاومت به ایران بیشتر میشه

@user1736904171569 April 2025
Replying to
اَللّـٰهُـمَّ احْفَظْ سِیِّدِنٰا وَ قٰائِدِنٰا وَ وَلیِّ اَمْرِنٰا اِمٰامَ الْخٰامِنِہ ای🤲اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً«خدایا آخر و عاقبت کارهای ما را ختم به خیر کن»🤲

@Alimolam9 April 2025
Replying to

Profile picture of ‌دايی رضا🇮🇷 سلطان خراسانی🕌‌
@dayireza9 April 2025
Replying to
این اخوی چی میگه
2 MB

@user1720617072569 April 2025
Replying to
ایرانیان انگار هیچوقت یاد نمیگیرند به غرب اعتکاد نکنند

@user1720617072569 April 2025
Replying to
ایرانیان انگار هیچ وقت یاد نمیگیرند به غرب اعتماد نکنند

Profile picture of ‌امین‌
@user1718395971299 April 2025
Replying to
مذاکره ایران و امریکا هیچ دستاوردی و نتیجه ای برای هر دو طرف نداره چون دو طرف از مواضع خود کوتاه نمیآیند ، ( اصل مذاکره غیر مستقیم راهی بود برای پشم کردن توطئه ترامپ در خصوص دیکتاتور نشون دادن ایران که بگه ایران دنبال جنگه نه میز مذاکره و صلح )در نهایت امریکا توسط عوامل نفوذی رو میاره به جنگ ترکیبی

Profile picture of ‌Babalengderaz‌
@Baba_leng_deraz9 April 2025
Replying to
با توجه به اینکه رهبری قبلا هم در پیشبینی مسائل مهم وکلان همیشه درست عمل کردند، به نظر میاد این بار هم که هشدار میدهند باید حرفشان را جدی گرفت. دلیل؟ تجربه

Profile picture of ‌سیده عذرا حسینی‌
@user1721762388249 April 2025
Replying to
یه عده انگار خیلی دل بستن به این مذاکره😖واقعا جای تعجب داره😑

Profile picture of ‌محمدرسول مروی‌
@Marvi_Academic9 April 2025
Replying to
🔻ترامپ و پزشکیان از خوبای راز نگه دار جهان🔹از این به بعد علاوه بر ترامپ قمارباز باید گفت ترامپ دهن لق!هر چی پشت پرده بسته بودن دیشب ریخت رو داریه دهن لق 😂

Profile picture of ‌Mohsen Rezaei‌
@user1744161491719 April 2025
Replying to
مذاکره انجام نخواهد شد کاش که دیپلمات های ما پشت پرده خیانت نکن اصلا مذاکره معنی نداره وقتی دشمن همه داشته هات رو میخواد و تو میگی نه پس این مذاکره سر چه چیزی خواهد بود فقط باید پشتیبان رهبری بود وگرنه ضربه خواهیم خورد

@P369p9 April 2025
Replying to
سلام قطعا همین فرمایشی که آقا جانمان می‌کنند هست مذاکرات با آدم لات ومتوحشی مثل ترامپ اصلا در شان جمهوری اسلامی نیست ..اما چه کنیم که احمقها داخلی فهمشان نمی‌رسد وگرنه آقا جانمان فرمایش کردند مذاکرات به نفع ما نیست ..ترامت قمار باز متوهم آدم مذاکره نیست پناه بر خدا

@user1741485519849 April 2025
Replying to
واقعا چرا این دولتمردان ما نمیخوان بپذیرن که مذاکره با این مردک احمق اشتباه است اندر اشتباه است اندر اشتباه.وهبچ دستاوردی برای ایران نداره.بابا این مغز پوک اتون کمی به کار بندازین.ترامپ قمارباز بیزنس من است وفقط منافع خودشو میبینه.خدایا اخروعاقبت ایران روبخیرکن.

Profile picture of ‌علی حیدری‌
@user1686660082509 April 2025
Replying to
ضربه که افساد طلبان به کشور زدن از هشت سال دفاع مقدس بیشتره...خدایی عقل هم چیز خوبیه حتی حیوانات هم از یه سوراخ چند با گذیده نمیشن و حافظه دارن... اینا یا از حیوونا کم فهم تر و نفهم ترن یا برنامه ریزی شده و عمدا این کارو انجام میدن

@Kaviani_r9 April 2025
Replying to
مذاکره با شیطان یعنی: خواری، خفت، ذلت و خسران.خدا لعنت کنه خاتمی رو که بنیانگذار این خواری و خفت بود با اون گفتمان تمدن‌هاش.

Profile picture of ‌محمود خواجه‌
@user1721923317179 April 2025
Replying to
بماندبه یادگار

Profile picture of ‌محمدجواد_joodi‌
@user173705235509 April 2025
Replying to
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا به حق مهدی صاحب الزمان عج🤲🏻

@P369p9 April 2025
Replying to
سلام شمایی که دستتون میرسه کاشکی بتونید فراخوانی بدهید که جمعه مردم از نماز جمعه ها بریزن بیرون وبا مشتهای گره کرده فریاد بزنند ما مذاکره نمیخوایم این مشتهای گره کرده رو بزنن بر دهان یاوه گویان داخلی وبر دهان ترامپ بی پدرو مادر ومتوهم ومتوحش قمار باز لات سبک مغز نابود شده ...انشاالله

Profile picture of ‌امیر جعفری‌
@user1711001416319 April 2025
Replying to
همانطور که در برجامهای قبلی فشارها و تحریمها بیشتر شد این مذاکره هم همینطور خواهد بود.

Profile picture of ‌یا مهدی‌
@YaMahdi12madadi9 April 2025
Replying to
من میدونم که تا الان هیچ وقت رهبری حرفی نگفتن که نشه ولس چرا یه عده کج فهم نمیخان بفهمن وآبروی ایران وفدای نفهمی ومنافع خودشون میکنن