سلام نظر من این که دوره اول مذاکر امریکا کوتاه میاد وتنها با هسته رازی میشه و ایرا ن هسته ای شو میده به باد . ولی امریکا تحریم ها رو کم نمکنه و میگه موشک هاتم باید بدی که این اتفاق نمیوفته .ولی ایران مثل برجام یک باز فریب امریکا رو مخوره . وبی اعتمادی مقاومت به ایران بیشتر میشه
