داریم به ساعاتی می رسیم که امام به عمرسعد گفت از گندم ری هم نخواهی خورد😭😭😭آمریکا دوستان هم از گندم آمریکا نخواهند خورد!

داریم به ساعاتی می رسیم که امام به عمرسعد گفت از گندم ری هم نخواهی خورد😭😭😭آمریکا دوستان هم از گندم آمریکا نخواهند خورد!
شب عاشورا عمرسعد به نزدیکی خیام حسینی آمد و فریاد زد اگر تا صبح تسلیم نشید به بدترین شکل شما را خواهیم کشت.ولی علی الاصول امام تسلیم نشد!#رهبر_شهید #علی_الاصول#عزت#نمیپذیریم
عبیدالله به مسلم بن عقیل گفت تو باعث بهم زدن انسجام و وحدت کلمه شدی و آمده ای که بین مردم تفرقه بندازی و عده ای رو در مقابل عده ای دیگر قرار بدی!این حرفها آشنا نیست؟!ما فقط بر سیره اماممون وحدت داریم نه با کسانی که علی الاصول برخلاف نظر رهبر عمل میکنند.#مسلم#کربلا#وفاق#وحدت#علی_الاصول
با تشکر از تیم مذاکرهکننده چند تا سوال داشتم.الان پایان جنگ در همه جبهه بالاخص #لبنان شامل غزه و کرانه باختری هم میشه؟آیا پایان جنگ به معنای عقبنشینی از مناطق تصرفشده لبنان توسط اسرائیله؟اگر هست چرا در هیچ متنی نیومده؟ اگر هم نیاوردید به این معناست که مهر تایید زدید بر اشغالگری اسرائیل!😡
علی الاصول مذاکره با آمریکا منفعتی برای ایران که ندارد ضرر هم دارد.علی الاصول آمریکا قابل اعتماد نیست و دبه میکندعلی الاصول خون تمام شهدای لبنان برگردن امضاکننده نهایی تفاهم نامه است.#علی_الاصول#مذاکره #آمریکا#لبنان #حزب_الله
خب خدا رو شکر در مقابل شهادت شیعیان در لبنان و نقض بند اول تفاهم نامه، بر اساس اصول اخلاقی پایبند به عهدمون موندیم و تنگه هرمز را فوری باز کردیم!😡فاستقیموا لهم کما استقاموا لکمتا وقتی که اونها پای تعهداتشان میایستند شما بایستید!
@Motaharparsa19 June 2026
@Motaharparsa18 June 2026
@Motaharparsa18 June 2026تفاهم نامه است یا متن استندآپ کمدی از لحظه امضای تمام کننده روسای جمهور ، همچنان #لبنان زیر آتشه!بعد در تفاهم اومده تمام #جبهه_مقاومت ی گزارش از #غزه و #کرانه_باختری هم میتونید بدید؟
@Motaharparsa18 June 2026
@Motaharparsa17 June 2026در حالیکه #لبنان همچنان زیر آتش صهیونیستهاست و #ترامپ هم هر روز ایران را تهدید میکند به نظرتون حضور برای امضای چنین تفاهم نامه ای ی کم #ذلیلانه نیست!خدا رو شکر همه مسئولان با فرهنگ #حسینی و شعار #هیهات_منا_الذله آشنا هستن.
@Motaharparsa16 June 2026تا متن تفاهم منتشر نشده هیچ چیز دربارهاش نمیگم ولی بر روی این مسئله که آقایون مذاکرهکننده گفتند آتشبس در همه ساحات #جبههمقاومت بالاخص #لبنان پیش شرط #مذاکره است اشکال دارم.آیا خبرهای تشدید حملات به لبنان به گوشتان نمی رسد یا اینکه برگههای تفاهمنامه آنقدر بزرگ است که جلوی چشمانتان را گرفته؟
@Motaharparsa16 June 2026ما قطعا در میدان #جنگتحمیلیسوم #پیروز شدیمولی در میدان #دیپلماسی تا متن #توافق و الحاقیههای آن منتشر نشود نمی توانیم قطعی نظری بدهیم.پس نه مثل کودتاچیان فحاشی میکنیم و نه تهمت میزنیم و نه ساختارهای نظام را زیر سوال میبریم.#وحدت ما برگ برندهمونه به همون اندازه که #تنگههرمز برگ برندهمونه