حالا دیدین #صادق_زیباکلام خیلی هم پرت نگفته بوده و به این تیم مذاکرهکننده اهانت نکرده بوده و واقعیتشون رو گفته؟حالا فهمیدین که اشتباه کردین گفتین اینا تازه بیرون اومدن از سوراخهاشون؟!اینا اصلا از همون اول دستبهکار شده بودن.اینا پشت پرده خیلی فعالن...فقط گاهی پرده واسه ما کنار میره.😞