Profile picture of ‌🚩امیرحسین رنجبر‌
@ranjbar8822 May 2026
حالا این خواصی که می گی ، نمی تونن سقوط کنن در ازمایش های اخرالزمان ؟ چرا ، مطمئنیم سقوط کردن ؟ نه ، ولی چون شک داریم ، پس نباید ملاک قرار بگیره ، ملاک ما حرف رهبر شهیده ، بقیه برن بوق بزنن
Profile picture of ‌🚩امیرحسین رنجبر‌
@ranjbar8822 May 2026
آیت الله جوادی آملی : مذاکره با مستکبر تمنای محال است، فقط باید جنگیداینم از بزرگ انقلاب،یک بزرگ دیگه ای یک حرفی رو زده،ایشون این حرف رو،تازه این رو بگم،دعای برای تیم مذاکره، به معنای تایید اون نیست، ما هم دعا می کنیم جهنمی نشن، ما هم دعا می کنیم دینشون یادشون نره،موفقیت حقیقی اینه،نه صرفا یک توافق
Profile picture of ‌ام محمد‌
@Mila_n22 May 2026
عمو تکذیب شد توسط دفترشون ‌ اصلا چنین چیزی نگفتن...همه ی خبراتون همینشکلیه دیگه کانالای ایتا ک اخبار فیک میدن خدمتتون تکذیب هم نمیکنن ؟؟!🙄
Profile picture of ‌🚩امیرحسین رنجبر‌
@ranjbar8822 May 2026
تکذیبیه رو بذارید
Profile picture of ‌ام محمد‌
@Mila_n22 May 2026
Profile picture of ‌🚩امیرحسین رنجبر‌
@ranjbar8822 May 2026
این حرفهایی هم که رئیس‌جمهور آمریکا میزند؛ گاهی تهدید میکند، گاهی میگوید باید فلان کار بشود فلان کار نشود، این معنایش آن است که اینها در پی تسلّط بر ملت ایرانند...... امام حسین (علیه‌السّلام) فرمود «مِثلی لا یُبایِعُ [مثل] یَزید»؛ کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمیکند.

Show this thread

Profile picture of ‌ام محمد‌
@Mila_n22 May 2026
حالا مگه کسی خواس بره باج بده و بیعت کنه ؟؟؟ کی بیعت کرده ؟ فرق مذاکره با بیعت رو نمیدونید حتی؟؟
Profile picture of ‌🚩امیرحسین رنجبر‌
@ranjbar8822 May 2026
اگه مطلب رو کامل می خوندی ، می فهمیدی که فرقی ندارن ، وگرنه دلیلی نداشت آقا موضوع مذاکره رو بعد این صحبت وسط بکشه ، وقتی می گه ما بیعت نمی کنیم بعدش از مذاکره می گه ، یعنی توافق با امریکا همون بیعته ، اینم نمی دونید ؟ قبل نوشتن فکر نمی کنید ؟
Profile picture of ‌🚩امیرحسین رنجبر‌
@ranjbar8822 May 2026
مذاکره با آمریکا به معنای باز کردن باب توقعات و طلبکاری های آمریکاست.✍️شهید خامنه ای۱۳۸۰/۰۸/۰۸
Profile picture of ‌ام محمد‌
@Mila_n22 May 2026
877 KB
Profile picture of ‌🚩امیرحسین رنجبر‌
@ranjbar8822 May 2026
کلا همین یه دونه فیلم رو دارید همش پخش می کنیددرسته صحبت اقا درستهحالا سوال ، ایا شرش در دفعات قبلی رفع شد ؟ آیا الان شرش رفع می شه ؟ مگه همین الان قالیباف نمی گه نشونه ها به ما می گن دشمن برای دور جدیدی از جنگ اماده می شه ؟ این رفع شره ؟ مگه تحریم شر نیست ؟ ۴۷ سال مذاکره کردید ، کو رفع شر ؟
وقتی بعد از شهادت آقا هیج کدوم از مسئولین حرفی از انتقام خون آقا نزدن و الانم ک دارن امام جامعه رو تهدید میکنن از سنگ صدا در میاد از اینها در نمیاد ترامپ میگه تا فلان روز نیاید توافق حمله میکنم ریس دولت ما اینور میگه گفتگو نکنیم چه کنیم و از اونور در تدارک سفر ب نیویورک عراقچی .اینم نتیجه اش .👇
04:55 - 22 May 2026



1 Reply

یعنی شماازتمام مسولین سیاسی.نظامی .امنیتی.نسبت به کشور وانقلاب و ایران نگران ترهستید؟واقعاچطوری به نقطه رسیدی که بیشتر ازهمه مسولین میفهمید.؟یعنی قالیباف ی که توی ۱۹سالگی فرمانده بزرگترین لشکرکشوربوده والان هم فرمانده ... استخوان خورد کرده وجزبانگ اهداف اسراییل هست متوجه نیست ولی شما متوجه میشید؟