عمو تکذیب شد توسط دفترشون اصلا چنین چیزی نگفتن...همه ی خبراتون همینشکلیه دیگه کانالای ایتا ک اخبار فیک میدن خدمتتون تکذیب هم نمیکنن ؟؟!🙄
@Mila_n22 May 2026Replying to and 19 othersعمو تکذیب شد توسط دفترشون اصلا چنین چیزی نگفتن...همه ی خبراتون همینشکلیه دیگه کانالای ایتا ک اخبار فیک میدن خدمتتون تکذیب هم نمیکنن ؟؟!🙄
@ranjbar8822 May 2026Replying to and 19 othersاین حرفهایی هم که رئیسجمهور آمریکا میزند؛ گاهی تهدید میکند، گاهی میگوید باید فلان کار بشود فلان کار نشود، این معنایش آن است که اینها در پی تسلّط بر ملت ایرانند...... امام حسین (علیهالسّلام) فرمود «مِثلی لا یُبایِعُ [مثل] یَزید»؛ کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمیکند.Show this thread
@Mila_n22 May 2026Replying to and 19 othersحالا مگه کسی خواس بره باج بده و بیعت کنه ؟؟؟ کی بیعت کرده ؟ فرق مذاکره با بیعت رو نمیدونید حتی؟؟
@ranjbar8822 May 2026Replying to and 19 othersاگه مطلب رو کامل می خوندی ، می فهمیدی که فرقی ندارن ، وگرنه دلیلی نداشت آقا موضوع مذاکره رو بعد این صحبت وسط بکشه ، وقتی می گه ما بیعت نمی کنیم بعدش از مذاکره می گه ، یعنی توافق با امریکا همون بیعته ، اینم نمی دونید ؟ قبل نوشتن فکر نمی کنید ؟
@ranjbar8822 May 2026مذاکره با آمریکا به معنای باز کردن باب توقعات و طلبکاری های آمریکاست.✍️شهید خامنه ای۱۳۸۰/۰۸/۰۸
@ranjbar8822 May 2026Replying to and 19 othersکلا همین یه دونه فیلم رو دارید همش پخش می کنیددرسته صحبت اقا درستهحالا سوال ، ایا شرش در دفعات قبلی رفع شد ؟ آیا الان شرش رفع می شه ؟ مگه همین الان قالیباف نمی گه نشونه ها به ما می گن دشمن برای دور جدیدی از جنگ اماده می شه ؟ این رفع شره ؟ مگه تحریم شر نیست ؟ ۴۷ سال مذاکره کردید ، کو رفع شر ؟
@Mousaviiiii22 May 2026Replying to and 19 othersوقتی بعد از شهادت آقا هیج کدوم از مسئولین حرفی از انتقام خون آقا نزدن و الانم ک دارن امام جامعه رو تهدید میکنن از سنگ صدا در میاد از اینها در نمیاد ترامپ میگه تا فلان روز نیاید توافق حمله میکنم ریس دولت ما اینور میگه گفتگو نکنیم چه کنیم و از اونور در تدارک سفر ب نیویورک عراقچی .اینم نتیجه اش .👇
@user17746285803322 May 2026Replying to and 19 othersیعنی شماازتمام مسولین سیاسی.نظامی .امنیتی.نسبت به کشور وانقلاب و ایران نگران ترهستید؟واقعاچطوری به نقطه رسیدی که بیشتر ازهمه مسولین میفهمید.؟یعنی قالیباف ی که توی ۱۹سالگی فرمانده بزرگترین لشکرکشوربوده والان هم فرمانده ... استخوان خورد کرده وجزبانگ اهداف اسراییل هست متوجه نیست ولی شما متوجه میشید؟
@Mila_n22 May 2026Replying to and 19 othersبه من بگید با چه زبونی ب شما بگم تیک منو بردارین بخدا حس میکنم عضو کانالای ایتام. گلم این قسمت رو بزن اسامی میاد بعد بیا پایین بگرد اسممو پیدا کن رو اون مربع بزن تیک منو بردار . همین . اوکی ؟سخنرانیای آقا رو ک میگفتی دروغه میفرستادم نمیدیدی انشاالله اینو ببینی😭