📍من گدای بقیع و خاک آستانش...💔🏴
📍هر دو روضه خوان آقای ما و نوکر مظلوم کربلا .هنوز از نوحه آقا میثم و آقا سید رضا چشم ما ترِ و قلب ما مجروحه .
📍«أَلسَّلامُ عَلَی الْمَنْحُورِ فِی الْوَری»🏴"سلام بر او كه در ملاء عام سرش را از تن جدا كردند"😭#یا_لثارات_الحسینفرازی از زیارت ناحیه مقدسه
@My_yasin14h📍 طیبِ لات بی سیم یه نفر نبود ، الان شده یه جریان بین المللی .مثلاً طیب گونه میگه ، همین جمله خواهرمون که رجز می خونه :"ایرانی با پرچم اسرائیل بی ناموسه"728 KB
@My_yasin18h📍این دو نفر از تفاهمنامه حمایت جدی کرده اند ![در این برای شما نشانهایست که راه را پیدا کنید] #بازگشت_به_نظر_رهبری
@My_yasin19h📍آقای پزشکیان یه سوال!اگه به جای ماکان نوه خودتون با موشک دشمن پودر میشد میرفت هوا،بازم توافق رو امضا میکردین؟!
📍«علیالاصول نظر دیگری داشتم»تفسیر نمیخواهد.صد مفسر هم که به صف کنید،از این واقعیت سر سوزنی کم نمیشود: شما ولایتمدار نبودید.10 MB
📍فرق اصلی ایران و کره، این نیست که آمریکا دوست آنهاست و دشمن مافرق اصلی ایران و کره در #حاکمیت_قانون است:آنجا با مسئول متخلف برخورد میشود و اینجا نمیشود.
📍خاطرات مرحوم هاشمی رفسنجانی پدرمعنوی جریان غربگرا، یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۷۰ (تاسوعای حسینی):«با هلیکوپتر به سد لتیان آمدیم، یک چینی پیشبینی کرده است که امروز زلزلهای به قدرت ۸.۶ ریشتر در تهران روی خواهد داد...آمدن ما هم بیارتباط با این نیست. هوای خوبی دارد!...»