توهین ونس به ایران🔹معاون ترامپ: وقتی شما حرف بیخود میزنید توقع نداشته باشید که ترامپ پاسخ ندهد✍️ سیطره مدیریتی برخی آدمهای بیریشه به کشور باعث میشه آمریکاییهای بیریشه به ایران و ایرانی توهین کنند...#نظر_دیگری_داشتم #نه_به_تکرار_برجام
@Nabze56mتوهین ونس به ایران🔹معاون ترامپ: وقتی شما حرف بیخود میزنید توقع نداشته باشید که ترامپ پاسخ ندهد✍️ سیطره مدیریتی برخی آدمهای بیریشه به کشور باعث میشه آمریکاییهای بیریشه به ایران و ایرانی توهین کنند...#نظر_دیگری_داشتم #نه_به_تکرار_برجام
@Nabze12hهمین حالا به پشتوانه سپاه نفت به فروش میرسهبا این حال ادعا میکنه ما به سپاه نفت دادیم!!!
@Nabze1dپزشکیان چند ساعت پیش:مواضع ترامپ ۱۸۰ درجه نسبت به گذشته #تغییر کرده.ترامپ اکنون:به طرف ایرانی گفتم که اگر #تنگه_هرمز را ببندید، کشوری نخواهید داشت. حتی نمیتوانید به کشور لعنتیتان برگردید.
@Nabze1dبا این حرف ترامپ به شدت موافقم که به پزشکیان گفته:مواظب حرفهایش باشدبهتر است خود را اصلاح کند...#نظر_دیگری_داشتم #نه_به_تکرار_برجام
@Nabze1d
@Nabze2dجریان اصلاحات که با شعار "دانستن حق مردم است" مدعی دسترسی آزاد مردم به اطلاعات هستند، چه شده از روشنگری نماینده مردم بر آشفتهاند؟!!#نبویان_متشکریم
@Nabze2dرهبری اجازه دادند ولی از این راهبری شما #رضایت ندارند...#نظر_دیگری_داشتم#نه_به_تکرار_برجام
@Nabze2dاون ۶ میلیارد دلار که تیم قالیباف توی بوق و کرنا کرده بودند که به محض امضای #توافق به ایران میدهند رو هم هنوز ندادن...! دیگه چی ؟ #مسئولان که فقط #پنهان_کاری میکنند و چیزی نمیگن . حداقل نمایندگان مجلس به ما مردم اطلاعات بدهند ببینیم دیگه چه کلاهی سرمون رفته....
@Nabze2dبرخی از دولتیها #توهین به پزشکیان را گستاخی میدانند....به آنها میگویم گستاخ شما هستید که توهین به او را تحمل نمیکنید، ولی حاضر شدید با #آمریکای_گستاخ و #قاتل_رهبر_عزیز و کودکان بیگناه لبخندزنان مذاکره کنید...
@Nabze3dاجاره ندهیم با حاشیهسازیها #پیام_صریح و #روشن رهبری عزیز در خصوص مذاکره با دشمن به حاشیه برود...#نه_به_تکرار_برجام
@Nabze4d#رهبر_انقلاب: از این لحظه، ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده در تفاهمنامه خواهیم بود... ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ #نه_به_تکرار_برجام
@Nabze5dآیا معاونت راهبردی ریاست جمهوری درباره اغتشاشات دیماه هم همین نظر رو داشت؟تلاش برخی دولتیها برای پایان دادن به #تجمعات یا ترس آنها از تجمعات؟!!!!#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_سرمایههای_اسرائیل
@Nabze5d#رجزخوانی دوباره ترامپ علیه #مردم_ایران دو روز قبل از امضای توافق:🔻تحریمها علیه ایران مؤثر بوده است و اگر ایرانیها درست رفتار نکنند، دوباره بمباران سرشان را از سر میگیریم#نه_به_تکرار_برجام
@Nabze5dبروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: اینکه رژیم نامشروع صهیونیستی، مخالفان ترامپ در آمریکا و همچنین ضدانقلاب، نسبت به این تفاهم عصبانی هستند، نشانه اینه که این تفاهمنامه به نفع جمهوری اسلامی ایران است!✍️یعنی ترامپ جنایتکار قاتل امام، به نفع ایران داره تلاش میکنه تاتوافق صورت بگیره؟!
@Nabze6dممکن است عدهای جهت خودشیرینی برای ترامپ، سالی ۴۰ میلیارد دلار درآمد #تنگه_هرمز (معادل درآمد نفتی) را رها کنند؛ و آن را به پای سراب «رفع تحریم» بسوزانند✍️ سید احسان حسینی