به این چند ثانیه توجه فرمایید#مشروعیت_نداردگویی ولی شناسان رفتند از این ولایت
854 KB
Replying toنبویان میگه من سند محرمانه رو نگفتم همش اخبار بوده!شما که اینقدر شجاع هستید و به اعضای شعام هم رحم نمیکنید لطف کنید بگید اون اخبارو از چه کسی دریافت کردید😊محرمانه های کشور مهم نیستمحرمانه های جناح خودتون مهمه؟؟┄┅☫ شیخ نقاره زن☫┅┄ 🥁 @naghareh_bijar
Replying to andبله جناب شیخ!مگه نمیگفتین همه چیز با رهبری هماهنگهالان که میدونید چیزی با رهبری هماهنگ نیست؟!الان برای چی رفتن مذاکره؟همه وفاقیان و اصلاحطلبان از همه اخبار خبر دارند حتی آجرلو و قائم پناه خبر دارندگفتن همه بجز یکنفرموافقن آیا اینها هم جز شعام هستن؟فقط نایب رئیس کمیسون امنیت مملکت اینجا نامحرمه
Replying to andولایت پذیر بودن یعنی تو وایستی ببینی رهبرت چی میگه تو خودتو با آن هماهنگ کنید و حرفش رو گوش کنی نه اینکه رهبرت رو با اینکه هنوز هم علنی میگه مخالفه با خودت هماهنگ کنیشب عاشورا هم امام حسین گفت هرکس میخواد بره در تاریکی شب بره این یعنی اجازه داده؟؟
Replying to andاجازه مشروط بوده است و تذکر داده شده که بدلیل عدم رعایت شروط #مشروعیت_ندارداقدام انجام شده خلاف آشکار اجازه داده شده بوده استیعنی اول نظر خود را تحمیل و سپس همان را نقض کرده اندآیا انتظار #حکم_حکومتی علیه روند مذاکرات دارید تا خطا بودنش را باور کنیم؟ #حکم_شرعی کافی نیست؟