عملکرد آقای دکتر زاکانی عالی بود توی جنگ رمضان خدا قوت
آقای زاکانی خداقوتتهران در جنگ رمضان بارها بمباران شدخیلیها خانه و کاشانهشون رو از دست دادند ولی یک تصویر پیدا نمیکنید کسی تو شهر چادر زده باشه‼️و شهرداری، بازسازی و جبران خسارت که کار دولته رو یک تنه داره به نحو احسن انجام میده... مدیریت آقای زاکانی…Show moreShow this thread
