امروز بین تمام اتفاقات بد و پر استرسی که داشتم یکیش قشنگ بود.میخواستم از عرض یه خیابون شلوغ عبور کنم، یه ماشین که پهلوی خیابون میروند گاز داد اومد جلوی همه ماشینا وایساد تا بتونم راحت عبور کنم😊آقای محترم نمیدونم کی بودی ولی کارتو دوست داشتم دمتون گرم🥰
22:28 - 23 May 2026

5 Reactions
120 Views