تا قبلش می‌گفت ایران ۲ هیچ ببازه جلو بلژیک براش بُرده،الان می‌گه اون خوب بازی نکرد یا به تیپ و قیافه بچه‌هامون گیر می‌ده.خفه بابا خودتحقیر ذلیل یاوه‌گو.
10:00 - 22 June 2026



2 Replies

Profile picture of ‌دُخترِ ایران‌
Replying to
خدایی تیم بلژیک هر بازیکنش یه کابوس بود برامون نتیجه بدی نبود واقعا😂😂ولی با توجه به بازیایی که از تیممون دیدم میتونستن بهتر بازی کنن

Profile picture of ‌Volkal‌
Replying to
ذاتاً خود تحقیرن