یه مشت وحشیه صادراتی انگلیسید دیگه چی میشه گفتخود خمینیتونم با انگلیس اومد رو کارو بعد انقلاب سرشو کردن زیر آبشما اینیدیه مشت وحشی و حیوون
نِلی☆ Replied
Replying to andandیه مشت وحشیه صادراتی انگلیسید دیگه چی میشه گفتخود خمینیتونم با انگلیس اومد رو کارو بعد انقلاب سرشو کردن زیر آبشما اینیدیه مشت وحشی و حیوون
نِلی☆ Replied
@mghmv26hReplying toدر عین اینکه می گویید به آمریکا هیچ اعتمادی ندارید، منبعتان برای تخریب مسئولین، ونس و رسانه های آمریکایی است!اگر می شود به آمریکا اعتماد کرد، خب مذاکره و توافق چه ایرادی دارد؟اگر هم نه، چرا منبعتان آمریکاست؟؟
من همتی رو قبول ندارممذاکره رو هم قبول ندارممن بحثم سر قالیبافه
@Shadi086hReplying to andمنم بحثم همینهمن قالیباف رو به عنوان سردار قالیباف قبول دارم فقط در میدان نظامیتوی سیاست هرگزچیزایی که داریم میبینیم انقد زیاد و منطقی هست که بفهمیم نباید اعتماد کنیم به احتمالات
دستورشو پزشکیان میدهقالیباف جلوی خیلی چیزارو میگیرهواسه همین همش اختلاف دارن
شما تو دولتی خبر داریما که آشنا داریم خبر نداریم
@Shadi086hReplying to and🤣🤣شما از کجا انقد آگاهی پس؟علم غیب؟داداش نکنه آشناتون خود قالیبافه داری انقد سنگ شو به سینه میزنی؟😂😂چیز بیشتری میدونی بگو قول میدم به کسی نگم
نِلی☆ Replied
Replying toخوبه نوشته دستورات رو پزشکیان میده خدایاخیلی از دستورات هم جلوشو میگیره سر همین اختلاف دارن
نِلی☆ Replied
Replying toبهونه نیارین قالیباف تو اینا بحثش جداستهمش توهین تهمت وقتی چیزی رو مطمئن نیستید نبندید به یکیلاریجانی و شمخانی درس نشد؟
@Nelix6hReplying to andدرس چی؟هر کسی اشتباه کنه باید نقد شه.از خون شهدا نمیخواد ماله بکشید رو گندکاریای فعلی افراد.
نِلی☆ Replied
من همتی رو قبول ندارممذاکره رو هم قبول ندارممن بحثم سر قالیبافه
Replying toخجالت بکشیدتکذیب کرد https://virasty.com/Seyed_mikael/1782391422572442854🖼 واکنش قالیباف به ادعای الزام واردات محصولات آمریکایی🔹قالیباف: «آمریکا به دروغ ادعا میکند که داراییهای آزادشدهٔ ما برای خرید محصولات کشاورزی آنها صرف خواهد شد. عجب!🔹تنها محصولی که ما برداشت میکنیم، همان چیزی است که شما سالها پیش کاشتهاید: دههها بیاعتمادی!🔹این محصول [بیاعتمادی] کا…Show more
@Shadi087hReplying to andببین من نمیفهمم چطوریه که مسئولین با کاراشون نشون میدن خائنن و خجالت نمیکشن و ایرادی بهش وارد نیستولی ما برای اینکه کاراشونو بیان میکنیم باید خجالت بکشیمخب چرا فک نمیکنن مشکل از عمل اون فرده نه بازگویی عملش؟؟
نِلی☆ Replied
شما تو دولتی خبر داریما که آشنا داریم خبر نداریم
همتی غلط کردتازه همتی هم گفت شاید
@tohidfa12hReplying to andandخب شما سود و زیان های ایران رو دیدید؟ همه شو احصا کردید علنی ها و پنهانی ها رو... ؟
@Nelix12hReplying to andandشما سود ایرانو برام شرح بدید از این مذاکرات، زیاناش و نقضایی که شد رو که دیدیم.
@tohidfa12hReplying to andandسرعت رشد نظامی و تکنولوژی ایران در ده سال گذشته ده ها برابر شده باذعان فرماندهان شهید ایران ... خب حالا شما بفرمایید
@Nelix12hReplying to andandآها اینا ثمره مذاکرات بوده؟مثلا برجام با تعهدات پیش پیش انجامشده توسط ایران و پاره شدنش توسط طرف مقابل!
@Nelix11hReplying to andandخیر اون عبارت قبلش شد ضرر۱۱ تن اورانیومبتنریزی تو راکتوراتوقف غنیسازی تا حد زیاداون همه بازرسیا و اطلاعاتکشیایی که تو ترور و تخریبا موثر بودو...
@F8_ya_ali11hبرا کی داری توضیح میدی؟کسی که دیده آمریکا،هر وقت طرف ایرانی امیدواره به مذاکره،نقشه جنگ کشیده و میز مذاکره رو بمبارون کرده،بعد الان میگه ما آمریکا رو بازی دادیم🤦🏼♀️😂
نِلی☆ Replied
الله اکبر، یعنی حتماً از اعضای حاضر در تیم مذاکرهکننده، یه نفر باید بیاد مستقیم توضیح بده که داریم برای تجهیز لبنان، زمان میخریم، تا وقتی که حزبالله بهمون چراغسبز بده و مذاکرات لبنان رو رها کنیم،تا یه عده دلبستهی به ترامپ و ونس با ظاهر مذهبی، بفهمن سربازای کشور در مذاکرات زوریخ دارن چیکار می…Show moreبروزرسانی، گزارش مذاکرات زوریخصوت منتشرشدهبه تاریخ ۳ تیر ۱۴۰۵، ساعت ۱۹:۲۴از مهدی محمدی، از مشاوران حاضر در حلقهی تصمیمگیری در جنگ رمضان؛ گزارش مستقیم جنگ به مردم. لینک منبعاگر حوصله ندارید، از کنار این صوت عبور کنید، به شرطی که پای تحلیلهای قهرمانان کلابیون، ویراستیون، و ایتائیون هم ننشینید…Show more1405-04-03 - Zürich Conversation ReportMahdi Mohammadi