نور
@Nillonoor
اگه میشد میذاشتم پروفایلم، بیوم، میچسبوندم پشت گوشیم، میذاشتم بکگراندم، تتو میکردم رو پیشونیم، ضبط میکردم میذاشتمش آلارم صبحگاهم، داد میزدم، پوسترش میکردم و میزدم به در و دیوار شهر. "ناامید مثل سگ"
19:48 - 18 May 2026
1
Reposts
6
Reactions
198
Views
3
2
1
Replying to
@Nillonoor