من و این دوستمون به واسطه همین میدان با هم آشنا شدیم و دوستان صمیمی هم شدیم..نمیدونم چرا اتحاد مردم داره حال بعضی ها رو بد میکنه ..چرا؟؟میترسن این مردم مبعوث شده مطالبه گر بشن؟ همین مردمن که الان پای کشور تو میدونن یکی مثل خود من با همه خشونت ها از هر طرف میاد والبته منتی هم نیست...لطفا متحد بمونیم