شاهزاده ووو
@elmbaarzesh7 February 2026Replying toابوبکر بغدادی بهش افتخار میکنه ..مثل خودش نوکری غرب رو میکرد ..
@Taha_shafiee21 March 2026Replying toوالا اسناد میگن تنها جایی که مبارزه کرد روی تخت تو جزیره اپستین بود😂
@User57751328 March 2026Replying toاین خانواده فاسد باید تمام اموال مردم را که از زمان پدربزرگش از ایران خارج شده اند را به مردم برگردانند