چرا حرف برخی مسئولین با عملشون یکی نیست، تلویزیون میان میگن وفور کالا داریم و قیمت ها کاهش پیدا کرده بعد میری بازار میبینی هر چند روز به چند روز گرون تر هم میشه اونوقت یارانه ۴۰۰ تومنی و کالابرگ، با افزایش قیمت همونطوری مونده و افزایش پیدا نکرده این چه وضعشه آخه، جوابگوی مردم و خدا باید باشید😡😡.