.از زندگی بدون تو سیرم یا اباصالح یعنی میبینمت یا میمیرم؟! یا اباصالح.
امشب وقتی که در جمع مدعیانت بودم و در کل جلسه حتی یکبار اسم تو نیومد فهمیدم که میتونستم یارت بشم............از اینجا به بعد التماست میکنم ادرکنی یابن علی.میخوام بشم.
23:41 - 26 April 2026