چه خوبه که امام رضا داریم.دلم واقعا واسه رفقایی میسوزه که خودشونو از نعمت ائمه محروم کردن😔

iri@Osyangar15 September 2023چه خوبه که امام رضا داریم.دلم واقعا واسه رفقایی میسوزه که خودشونو از نعمت ائمه محروم کردن😔
@Osyangar15 September 2023انقلاب!!!!#دروغ_بزرگدر سالگرد جنبش ززآ مروری داشته باشیم بر دروغهای خونینو آغاز آن با #دروغ_بزرگ ِ دختر من برای یک بیماری ساده هم بیمارستان نرفته بود.#پویش#نقل_قول
@Osyangar15 September 2023میدونستین اوایلی که حضرت محمد (ص)پیامبر شدن کیا بادیگاردشون بودن؟؟؟
@Osyangar15 September 2023برام مهم نیست دنبالم کنند یا نهبرام مهم نیست تعداد فالورامبی تیک باشی دنبالت میکنم#فالوکردن_بیتیکا
@Osyangar15 September 2023طرف خواستگار نداره بعد دم از نه به فرزند آوری میزنهگاماس گاماس🤣
@Osyangar15 September 2023میرم قسمت افرادی برای دنبال کردن بعد قسمت بدون تیک رو میزنم واز بالا تا پایین همه رو فالو میکنمآره داداش من اینجوریم#فالوکردن_بیتیکا
@Osyangar13 September 2023پدر باشی و بدونی بعد تو چه بلاهایی سر اولادت میاد خیلی سخته،مخصوصا اولادت دختر باشه.#یا_رسول_الله
@Osyangar13 September 2023لطفا سخنرانی آقای حامدکاشانی در مورد امام حسن رو گوش کنین،آقا بین شیعه ها غریبه.گر گدا کاهل بود تقصیر صاحب خانه چیست😔