یه حرف خیلی randomچون سیم سفید داری برو یوتوب و لین ویدیو رو ببینمن این تئوری راجب به هیتلر رو باور دارم .که هیتلز خودکشی نکردhttps://www.youtube.com/watch?v=veVqh9XoXUs
@MaddysMaddy21 May 2026Replying toیه حرف خیلی randomچون سیم سفید داری برو یوتوب و لین ویدیو رو ببینمن این تئوری راجب به هیتلر رو باور دارم .که هیتلز خودکشی نکردhttps://www.youtube.com/watch?v=veVqh9XoXUs
@AkAkbarian21 May 2026Replying toاز اونجا که این دو از هیتلر و صدام جنایتکارترند و متعلق به جزیره اپستین هستند ... قطعا سرنوشت بدتری پیدا خواهند کرد. آمین
@user17467211787821 May 2026Replying toتاریخ بهترین قاضی است. هیچ ظلمی بیپاسخ نمیماند و دایره زمان همیشه به نفع عدالت میچرخد. دیر یا زود، آیندگان درباره اقدامات امروزِ این افراد نیز همانگونه قضاوت خواهند کرد که درباره هیتلر و صدام کردند.
@Mohammadnasr13521 May 2026Replying to“May justice prevail soon, and may the oppressors be held accountable for their actions.”
@seyedmtaba22 May 2026Replying toقرآن می فرماید:خدا را از آنچه ستمکاران انجام میدهند، بیخبر مپندارید؛ مسلماً خداوند کیفر آنان را برای روزی که چشمها در آن خیره میشود، به تأخیر میاندازد
@Mj_zoheer22 May 2026According to the Qur’an, the downfall of oppressors is a certain and unchanging divine principle, occurring when they are at the height of humiliation.✊
@user17763467239022 May 2026Replying toتاریخ تکرار شدنی است وعاقبت دیکتاتورها مشخص ،مهم عبرت گرفتن انسانهاست
@user17747703769023 May 2026Replying toانشالله هر دو به سرنوشت صدام و هیتلر دچار خواهند شد. تاریخ تکرار خواهد شد.