ترامپ با حمله هوایی نمیتونه جنگی با ايران رو پیروز بشه.این لشکرکشی آمریکا در منطقه ممکنه جهت حمله برای حذف مقامات باشه یا یک نمایش قدرت اونم نه صرفا به ایرانممکن است هدف لبنان و عراق یا #یمن باشد! سوریه رو حذف کردند و شاید نوبت حذف #لبنان و حزب الله و یا از بین بردن دولت شیعی #عراق باشه
#تحرکات پرحجم نظامی #آمریکا در منطقه #مشکوک است و رسانه های #دشمن خبر از احتمال درگیری میدهندآمریکا طی یک سال اخیر در قبال #ایران سه سناریو را امتحان کرده: اسنپ بک و تشدید #تحریمها، #جنگ 12 روزه و #اغتشاشات تروریستی و به نتیجه نرسیده از #شیطان_بزرگ هیچ چیز بعید نیست و باید #آماده مقابله باشیم
اگر دولت شیعی عراق حذف بشه و عراق به خرج و مرج بیوفته اولا یکی از منابع مهم ارز آوری و صادراتی ایران از بین میرهو ثانیا محور های مقاومت در عراق درگیر و بی نظم میشندولتهای قومیت گرای کرد و سنی مخالف ایران شکل میگیرهو ایران یک متحد و همسایه مهم رو از دست میده و راه حمله به ایران تسهیل میشه