مامانش سرم داره میگیره،خودش نشسته مشق مینویسه با این استایل،من و پرستار هم بین مریضا املاشو تصحیح میکنیم
@Pezeshkebikar19 May 2026مامانش سرم داره میگیره،خودش نشسته مشق مینویسه با این استایل،من و پرستار هم بین مریضا املاشو تصحیح میکنیم
@Pezeshkebikar18 May 2026دیدم منشى هرچى به بیمار میگه نمیفهمه به منشى گفتم مردم چقد خنگ شدن گفت شوهرم بود!:))
@Pezeshkebikar8 May 2026وقتی از دستم ناراحت میشه صداش میکنم. اگه بگه: «جونم» که هیچی، ولی اگه بگه: «بله» میفهمم که قهره و باید نازشو بکشم:)) (اینو نوشتم برای درمان اونایی که یبوست دارن)
@Pezeshkebikar8 May 2026واسه بیمار نوشتم: "اندکی حافظ بخوان حالت اگر بهتر نشددر طبابت حکم ابطال مرا صادر بکن"برگشته میگه اینو بده به عمهات من دارو میخواماگه دکتر بودم " بغل درمانی " رو تجویز میکردم.
@Pezeshkebikar8 May 2026کاش یکی پیدا میشد پول دیهام رو امروز میریخت به حسابم و پنج سال دیگه میاومد با ماشین از روم رد میشد
@Pezeshkebikar7 May 2026هوا یه جوری گرمه که فقط دوست شدن با کسی که همیشه فشارش پایینه و دست و پاش یخه، جوابه: |
@Pezeshkebikar15 April 2026یکم دیگه اختلاف سنیم با بچه اولم بیشتر بشه ، باباش نمیشم میتونم بابابزرگش باشم
@Pezeshkebikar11 April 2026میریم خواستگاری، دختر این دوره یه شوهری میخواد که؛ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ
@Pezeshkebikar11 April 2026دوره دانشجویی دختره اشتباهش رو مینداخت گردن استاد اونم باکمال میل استقبال میکرد بعد من یه غلط املایی تو نسخه داشتم برداشت زدش تو برد دانشکده
@Pezeshkebikar11 April 2026هنوزم مثل بچگیام وقتی مامانم از خرید میاد تو کیفش و پلاستیکای دستش دنبال این میگردم ببینم چیزیم واسه من خریده یا نه
@Pezeshkebikar9 April 2026تو ccu داشتم مریضو معاینه میکردم یکی از همراهاش گفت مهندس مریض ما خوبه؟ اون یکی همراهش میگه مهندس نیس که گمونُم دکتره. اینم برگشت در گوشش گفت حالا هر خری مُخواد باشه! به خدا نیم ساعته نشستم زل زدم تو دوربین مدار بستهی بخش: |
@Pezeshkebikar9 April 2026یادش به خیر رهبر شهید یک روز به شینزو آبه گفت «ترامپ راشایسته مبادله هیچ پیامی نمیدانم»
@Pezeshkebikar8 April 2026۲ هفته آتش بس نیست این ۲ هفته جنگ اصلی با وطن فروش ها و خائنین به وطنآقای قوه قضائیه برا دلخوشی مردم به ریز و درشت رحم نکن
@Pezeshkebikar4 April 2026بسی رنج بردم در این ویراستی !ری اکشن ها نرسید به 30 راستی یارب مرا نایی بده تا خوب آزارش کنمهجرش دهم، زجرش دهم، خوارش کنم، زارش کنم آنکس که نتواند مرا با شصت خود، یاری کند👍
@Pezeshkebikar4 April 2026قیمت با ارزش فرق داره …مثلا آدامس فرگوسن قیمت نداره ولی ارزش داره …اینکه میگی پسری که خونه و ماشین نداره و حقوقش فلان قدر نیست سمت من نیاد! اون ارزشت نیست، قیمتته …