لطفاً شبها در میدان نگید ۱۰ شرط رهبری. این شروط متعلق به بیانه شعام هستن و ربطی به رهبری ندارن. رهبری مخالف مذاکره هستن
Replying toلطفاً شبها در میدان نگید ۱۰ شرط رهبری. این شروط متعلق به بیانه شعام هستن و ربطی به رهبری ندارن. رهبری مخالف مذاکره هستن
Replying toاخوندنش مطالبه مردم هست هر شب و اصرار دارنداین ده شرط به تایید حضرت آقا رسیدند
Replying toحاجی سند نداره، شروط امام ۶ مورد مستند در نامه خودشون بودخواسته های رهبری که به مردم اعلام کردن۱_انتقام۲-گرفتن غرامت۳-در صورت ندادن غرامت گرفتنش یا به همان اندازه خسارت وارد کردن به دشمن۴-بسته بودن تنگه هرمز۵-باز کردن جبهه های دیگر۶-حضور در خیابان
Replying toبنده که خودم دقت دارم دوستان هم این چند شب نگفتند شروط رهبری
مسعود پیرایش Replied
@Pirayesh14 June 2026‼️می پرسند چرا باید نگران بود؟!️ مهمترین و مهلک ترین دلیل، بحث عبور از خطوط قرمز و ۱۰ شرط رهبر معظم انقلاب است.(حتی در بیان و ادبیات مسؤلین!)👈 طبق شروط رهبری اصلاً قرار نبود مذاکرهای درباره هستهای داشته باشیم.باید این مساله بصورت شفاف برای مردم روشن شود✊#ایران_قوی #مرگ_بر_آمریکا7 MB
@Pirayesh14 June 2026⛔متن توافق منتشر نشده اما بر مبنای صحبتهای دیشب آقای عراقچی نشانههای واضح خطای محاسباتی دیده میشود، خطرناکترینش:تبدیل معادلهی «غلبه در مذاکرات» و «تثبیت دستاوردهای میدان» به معادلهی آزموده شدهی «بده بستان» و «رضایت دوطرفه»!این موضوع در برجام با عنوان «بردبرد» مطرح و منجر به خسارت محض شد.
مسعود پیرایش Replied
@Gilan316 May 2026Replying toدر جواب کاربر علیرضا موسوی که اجازه مسدودم کرده و اجازه نمیده جوابش رو بدم و یک طرفه هرکجاب ویراستی که نامی از کوچک جنگلی برده شده،نظر گذاشته و تهمت تجزیه طلبی میزنه. کورپیچابودن هم حدی دارد! کوچک جنگلی در ایام جنگ و قحط حامی مردم ایران بود.https://virasty.com/Gilan3/1778952110491795921Replying toمیرزا کوچک در جواب نامه روتشتن(سفیر شوروی)در سال ۱۹۲۰ گفت:«مقصود من و یارانم حفظ استقلال مملکت و اصلاح و تقویت مرکز است تجزیهی گیلان را که مقدمه ملوک الطوایفی است و همچنین ضعف کشور را خیانت صریح دانسته و میدانم چنانچه پیشنهاد همیشگی ما به دولت،رفع این توهم را مینماید»منبع:سردار جنگل-فخرایی-ص ۳۶۲
@Pirayesh17 May 2026Replying toاز این اکانتها زیاد شدهو معمولا کارشون تشکیک و اختلاف افکنیشنونده باید عاقل باشه
مسعود پیرایش Replied
@Mohammadems5 May 2026Replying to andما مشکل و اختلاف داخلی داریم به نتانیاهو و ترامپ هیچ ربطی نداره هر چی باشه ما هموطنیم اونا بیگانه
@Pirayesh5 May 2026Replying to andپاسخ های گربه رو به پستهای مختلف بخونید از هر دری یه چیزی میگن ...
@Reihaneh4025 May 2026Replying toولی مراقب هم باشیمالان در این جنگ دشمن میخواد ما مسئله اقتصادی رو پررنگ کنیمپررنگ هست ولی ضریب نباید بدیمزیادپرداختن بهش آسیب زا خواهد بود!
@Reihaneh4025 May 2026Replying toاون که بله قطعاما تجربه خوبی نداریم از این پرداختن ها ۱۳ دی شروع اعتراضات همه ماهم معترض بودیمنمیدونم من احساس میکنم تو دل جنگ نظامی که داریم پرداختن و پررنگ شدن این مسئله و این بازدید مسئولان از بازار و ...همه انگارداره جهت جنگ رومذاکره رو و...میبره به سمت دیگه ای که هدف دشمنهمطالبه داریم قطعا
This post was deleted by the post author.
مسعود پیرایش Replied
@Reihaneh4025 May 2026Replying toاون که بله قطعاما تجربه خوبی نداریم از این پرداختن ها ۱۳ دی شروع اعتراضات همه ماهم معترض بودیمنمیدونم من احساس میکنم تو دل جنگ نظامی که داریم پرداختن و پررنگ شدن این مسئله و این بازدید مسئولان از بازار و ...همه انگارداره جهت جنگ رومذاکره رو و...میبره به سمت دیگه ای که هدف دشمنهمطالبه داریم قطعا
مسعود پیرایش Replied
@Pirayesh4 May 2026Replying toاین عبارت برگرفته از جملات سید الشهدا عهنگامی که بالای سر حضرت علی اکبر ع رسیدند هست یعنیدیگه از مشکلات و غصه های دنیا و گرفتاری های دنیا رها شدی و ما را تنها و غریب رها کردی
@Pirayesh4 May 2026Replying to andيا بنى لقد استرحت من هم الدنيا و غمها و بقى ابوك فريدا وحيدا». :«پسرم، از غم و اندوه دنيا راحتشدى ولى پدرت غريب و تنها باقى ماند...
مسعود پیرایش Replied
@Tasnim_13_34 May 2026Replying to andبه قول حضرت اقا ان شاءالله خدا شما رو در تبیین شعائر انقلاب از پیش موفق تر بداره..
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.