قتلگاه لبنان / جنایت در لبنان ادامه دارد...
Replying toکاش رئیس جمهور متدین ما طبق درسهای عاشورا عمل کنند و بجای اظهار ضعف مقابل دشمن با زبان اقتدار رجز بخوانند🤲
Replying toنسبت پهپاد وموشک وما ،مثل نسبت دروپنجره برای خانه استمثل نسبت غیرت برای مردوحیا برای زنمثل نسبت اکسیژن برای موجودزندهموشک وپهپاد تا قبل ازجنگ چهل روزه فقط توان نظامی بود اما بعدازجنگ ،موشک وپهپاد، مایملک تمام ایرانی هاست ،ملی است مثل نفتمایملک وحق ایرانی ها قابل مذاکره نیست قابل پیشرفت وازدیاده
Replying toشهید رجایی در حالیکه در شرایط سخت جنگ در کل کشور فقط اندازه یک روز گندم داشتیم به مردم یک کلمه نداریم و ... اظهار نکردن ،نهایتاً هم پیروز شدند.
Replying toامام شهید: جا دارد ملت اسلام فکر کند که چرا پنجاه سال بعد از وفات پیغمبر، کار کشور اسلامی به جایی رسید که مردم مسلمان - از وزیرشان، امیرشان، سردارشان، عالمشان، قاضیشان، قاریشان و اجامر و اوباششان - در کوفه و کربلا جمع شدند و جگر گوشهی پیغمبر را با آن وضع فجیع به خاک و خون کشیدند؟!
Replying toتوضیحاتی در مورد بیانیهی توهینآمیز مشترک آمریکا و کشورهای عربی علیه ایرانچه اتفاقی افتاده که این کشورهای عربی که در جنگ اخیر به این باور رسیده بودند، آمریکا حتی توان دفاع از پایگاههای خودش را ندارد و حاضر به باج دادن به ایران بودند، امروز بهجای بیان نگرانی هایشان از مطالباتشان از ایران میگویند …Show more
Replying toشما که با یزید زمانه بیعت کردیاین ننگ تا ابد بر پیشانی شما باقی خواهد ماند
Replying toقبول حق باشد اقای دکترانشاءالله که امام حسین کمک کننده ی شما در شرایط پیش رو باشدفقط آقای پزشکیان اقتدار و سرافرازی ایران و ایرانی فراموشتان نشوداز ماجراهای کربلا درس بیآموزید و از ایستادگی مردم در میدان،پای میز مذاکره دفاع کنید که اینچنین مردم همراه و حامی شما هستند تا تحقق اهداف حاصل شود..👌
Replying toکار جمهوری اسلامی کی تمام خواهد شد؟!امام خامنهای پاسخ میدهد:«شجاعت در برابر هیبت دشمن، جزو شاخصهاست. در مقابل دشمن اگر مسئولین کشور احساس رعب و خوف بکنند، بر سر ملت بلاهای بزرگ خواهد آمد.آن روزی که اصفهان در دورهی شاه سلطان حسین مورد غارت قرار گرفت و مردم قتل عام شدند و حکومت باعظمت صفوی نابو…Show more2 MB
Replying toخون به دل اصحاب امام حسین و شیعیان امروز کردی لعنت خدا بر بیعت کنندگان با یزید
Replying toامام حسین رو منافقین کشتنشمر، رزمندهی در رکاب امیرالمؤمنین و جانباز صفین بودپدر ابن مرجانه از کارگزاران امیرالمؤمنین بود!جریان نفاق و تزویر،قتل نوهی پیغمبر رو پشت چیزای قشنگ قایم میکنهو با مردم کاری میکنه که قربة الی الله و به قصد یاری دین،امامشون رو بکُشند!@Ghalibaf @Ejeii @President
Replying toThis post was deleted by the post author.
Replying toاقای رئیس جمهور نهجالبلاغه خوان چرا نان را گران کردی مگر نگفتی درکشور شیعه نباید فقر باشد غذای ما فقرا نان است راستی شما فرمودی چندمیلیون بشکه نفت به هوافضا دادی تا بجنگد خوب این چند مدت که توانستی نفت بفروشی چرا نان را گران کردی