مذاکره را یک نوع مبارزه می دانم😂🥴😂🤢رسما داریم مستعمره میشیمای مسلمانان کسی نیست به داد ما برسه؟؟دارن تحقیر میکنن ما روجنگ برده رو دارن به ذلت واسه ایرانیا میکشوننمذاکره با امریکا شرافتمندانه نیست ای مسلمانانبفهمید که با این دولت سم مضاعف هست یکی ما رو از شر مسئولان نجات بده تو رو خدا
