Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13635 January 2026
یا دروغ معاون پزشکیان که تورم ۵۰٪رو از دولت شهید رئیسی تحویل گرفتند! و اینکه اول گفتند پول نداریم برای دادن مبلغ بیشتر کالا برگ چون موجب چاپ پول و تورم میشه ولی الان میخوان نفری یه میلیون بدن؟! تناقض بوده بعد دست و پا درآورده؟! یا کلا سیستم کارشناسان اینجوریه؟
2 MB
Profile picture of ‌فرخ مقدم‌
@user17103343269parsa5 January 2026
امیدوارم این برنامه تک نرخی کردن ارز موفق باشه هرچند امروز دوباره دلار رفت بالای ۱۴۰ تومن ، ولی اگه اون چیزی که دولت و مجلس(البته نه همه مجلس)به نام تک نرخی کردن ارز شروع کردن نتونه موفق بشه موج تورمی شدیدی رو مجدداً شاهد خواهیم بود.هرچند به شخصه امیدوارم اون اتفاق خوبه بیفته و همه خوشحال باشیم.
Profile picture of ‌عباس محمدحسینی‌
@abbasMoHo5 January 2026
منم امیدوارم نظام سقوط نکنه
Profile picture of ‌فرخ مقدم‌
@user17103343269parsa6 January 2026
سقوط نظام که شوخی هستشولی تصمیمات و رفتار برخی مسئولان چه از روی جهل و یا از روی عمد و خیانت فقط هزینه میذاره رو دست نظامبه قول معروف ما اگه جلوی گل به خودی زنهای داخلی رو بتونیم بگیریم ، حریفان خارجی نمیتونن غلطی بکنن😔😔
Profile picture of ‌عباس محمدحسینی‌
@abbasMoHo7 January 2026
به نظرم مشروعیت نظام رو مردم با همراهی یا عدم همراهی شون با نظام نشان میدهند. الان در حال پسرفت هستیم با این دست فرمون. آخر دوره روحانی لب پرتگاه بودیم مرحوم رییسی با همدلی با مردم و با صداقتی که از طرف مردم حس شد جلوی فروپاشی رو گرفت.ولی الان با قلدری داریم میریم سمت ایجاد نارضایتی حداکثری.
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid1207 January 2026
چند ماه در دولت شهید رییسی درگیر اغتشاشات بودیم؟؟!!نخیر ،ربطی به دولتها ندارد دشمن همیشه برای اغتشاش بهانه ای پیدا میکند ولی مثل همیشه ناکام میماند شما نگران نباش
Profile picture of ‌تمدن نوین اسلامی‌
@Seyed133213817 January 2026
دوره شهید رییسی با الان از نظر اقتصادی هیچ تفاوتی نداردچون نسخه اقتصادی هر دو یکی بودجراحی اقتصادی که باعث حوادث ۱۴۰۱ شد حوادث ۱۴۰۱ در اصل فرهنگی و رسانه ای بود ولی مردم به دلیل مسایل شدید جراحی اقتصادی با آن همراهی کردنمشروعیت نظام از آبان ۹۸ به باد فنا رفت و نمونه اش سقوط مشارکت در انتخابات ست
Profile picture of ‌Selena Armaniy‌
@Arashmida7 January 2026
این چندروز جنگ‌با کاربرشهید۲۰وکاربرغریق هنوزتمام نشده بلاک ومسدودکنیدگزارش بزنیدبره حرف حالیشان نمیشه قالیبافیان وپروزه بگیرها
Profile picture of ‌غریق...‌
@Qariq7 January 2026
شما حتی زحمت نکشیدید نظرات اقتصادی مرا بخوانید بعد نظر بدهید!فرض کنید من اصلا دشمن شما.اتحاد به معنای این نیست که فقط بچه های کوچه و خیابان را برداری بگویی با ما باش.وفاق کلیدواژه مقدس و عمیق آقا بود که دوگروه آن را سوزاندند:۱-فاسدان قدرت طلب۲-مدعیان انقلابی گری با طرد تقریبا همه غیر از خودشان
Profile picture of ‌غریق...‌
@Qariq7 January 2026
برای این است که آقا دیگر نمی گوید وفاق، می گوید اتحاد،حمایت از دولت، اتحاد مقدس.چون کلمه وفاق سوزانده شد رفت. اگر یکدلی می کردید تا الان مسئولین فاسد عزل شده بودند و خلاص.یکدلی هم به معنی عدم نقد نیست.یک عده خائن گفتند یکدلی با مسئول یعنی شریک جرم شدن.والسلام
Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13637 January 2026
چجوری مثلا یکدل می شدیم؟!
عرض کرده بودم، نصیحت مسئول ولو تند باشد، با تحقیر و نکوهش فرق دارد...آدم ها متفاوت می بینند. به قول آقا سلیقه سیاسی و درجه ایمانیشان تفاوت دارد ولی به صرف این تفاوت نباید ابتدا به ساکن کسی را راند.ولی جوری رانده ایم که در ویراستی، یکی دو موضع به نفع فلان کس مساوی می شود با دشمنی اسلام!
20:08 - 7 January 2026

7 Reactions
1303 Views


2 Replies

Profile picture of ‌غریق...‌
@Qariq7 January 2026
خروجی فضای دوقطبی همین است. دوطرف همدیگر را «آدم حساب نمی کنند» و کسی که قصد آشتی داشته باشد از دوطرف حکم نفوذی می گیرد.جایی نوشتم به نظرم هم قالیباف دارد درست بازی می کند هم ثابتی.اگر کسی نفهمیده چرا، اول کمی فکر کند آقا می توانست دستور وفاق ندهد می توانست کلا نظری ندهد پس چرا همراهی با ظالم کرد؟

Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13637 January 2026
کسی رو تحقیر نکردیم ولی واقعیات جبهه انقلاب اینه که مثل سپاه امیرالمؤمنین شدیم که درباره شون فرمودند سپاه معاویه برافراشته خود مصمم اند اما شما بر ایمان خود سست و ضعیف هستید.اگر این سستی و بی بصیرتی نبود اوضاع الان اینگونه نبود. بعضی ها با اینکه می دونستن اصلاحات یه روده راست توی شکم ندارند ولی‌..