یا دروغ معاون پزشکیان که تورم ۵۰٪رو از دولت شهید رئیسی تحویل گرفتند! و اینکه اول گفتند پول نداریم برای دادن مبلغ بیشتر کالا برگ چون موجب چاپ پول و تورم میشه ولی الان میخوان نفری یه میلیون بدن؟! تناقض بوده بعد دست و پا درآورده؟! یا کلا سیستم کارشناسان اینجوریه؟
2 MB