سقوط نظام که شوخی هستشولی تصمیمات و رفتار برخی مسئولان چه از روی جهل و یا از روی عمد و خیانت فقط هزینه میذاره رو دست نظامبه قول معروف ما اگه جلوی گل به خودی زنهای داخلی رو بتونیم بگیریم ، حریفان خارجی نمیتونن غلطی بکنن😔😔
@user17103343269parsa6 January 2026Replying to and 99 othersسقوط نظام که شوخی هستشولی تصمیمات و رفتار برخی مسئولان چه از روی جهل و یا از روی عمد و خیانت فقط هزینه میذاره رو دست نظامبه قول معروف ما اگه جلوی گل به خودی زنهای داخلی رو بتونیم بگیریم ، حریفان خارجی نمیتونن غلطی بکنن😔😔
@abbasMoHo7 January 2026Replying to and 99 othersبه نظرم مشروعیت نظام رو مردم با همراهی یا عدم همراهی شون با نظام نشان میدهند. الان در حال پسرفت هستیم با این دست فرمون. آخر دوره روحانی لب پرتگاه بودیم مرحوم رییسی با همدلی با مردم و با صداقتی که از طرف مردم حس شد جلوی فروپاشی رو گرفت.ولی الان با قلدری داریم میریم سمت ایجاد نارضایتی حداکثری.
@shahid1207 January 2026Replying to and 99 othersچند ماه در دولت شهید رییسی درگیر اغتشاشات بودیم؟؟!!نخیر ،ربطی به دولتها ندارد دشمن همیشه برای اغتشاش بهانه ای پیدا میکند ولی مثل همیشه ناکام میماند شما نگران نباش
@Seyed133213817 January 2026Replying to and 99 othersدوره شهید رییسی با الان از نظر اقتصادی هیچ تفاوتی نداردچون نسخه اقتصادی هر دو یکی بودجراحی اقتصادی که باعث حوادث ۱۴۰۱ شد حوادث ۱۴۰۱ در اصل فرهنگی و رسانه ای بود ولی مردم به دلیل مسایل شدید جراحی اقتصادی با آن همراهی کردنمشروعیت نظام از آبان ۹۸ به باد فنا رفت و نمونه اش سقوط مشارکت در انتخابات ست
@Arashmida7 January 2026Replying to and 99 othersاین چندروز جنگبا کاربرشهید۲۰وکاربرغریق هنوزتمام نشده بلاک ومسدودکنیدگزارش بزنیدبره حرف حالیشان نمیشه قالیبافیان وپروزه بگیرها
@Qariq7 January 2026Replying to and 99 othersشما حتی زحمت نکشیدید نظرات اقتصادی مرا بخوانید بعد نظر بدهید!فرض کنید من اصلا دشمن شما.اتحاد به معنای این نیست که فقط بچه های کوچه و خیابان را برداری بگویی با ما باش.وفاق کلیدواژه مقدس و عمیق آقا بود که دوگروه آن را سوزاندند:۱-فاسدان قدرت طلب۲-مدعیان انقلابی گری با طرد تقریبا همه غیر از خودشان
@Qariq7 January 2026Replying to and 99 othersعرض کرده بودم، نصیحت مسئول ولو تند باشد، با تحقیر و نکوهش فرق دارد...آدم ها متفاوت می بینند. به قول آقا سلیقه سیاسی و درجه ایمانیشان تفاوت دارد ولی به صرف این تفاوت نباید ابتدا به ساکن کسی را راند.ولی جوری رانده ایم که در ویراستی، یکی دو موضع به نفع فلان کس مساوی می شود با دشمنی اسلام!
@Amraie13637 January 2026Replying to and 99 othersکسی رو تحقیر نکردیم ولی واقعیات جبهه انقلاب اینه که مثل سپاه امیرالمؤمنین شدیم که درباره شون فرمودند سپاه معاویه برافراشته خود مصمم اند اما شما بر ایمان خود سست و ضعیف هستید.اگر این سستی و بی بصیرتی نبود اوضاع الان اینگونه نبود. بعضی ها با اینکه می دونستن اصلاحات یه روده راست توی شکم ندارند ولی..
@Qariq7 January 2026Replying to and 99 othersبله برادر عزیز از این سنگین تر هم داریم. حضرت فرموده اند (نقل به مضمون) اگر ما می خواستیم در صدر اسلام مثل شما سست باشیم و عموزادگان و... خود را در جهاد نمی کشتیم الان پرچم اسلام سرپا نبود. ولی آقا می گوید اتحاد!آیا ما در پیروی خط به خط از فرامین ولی محکمیم؟من محکم می گویم خیر!
@Amraie13637 January 2026Replying to and 99 othersاجازه بدید قبول نکنم،لایحه عفاف و حجاب رو به بهانه شعله ور شدن اغتشاش و سوءاستفاده دشمنان و شکست وحدت اجراء نکردن، ولی الان در این شرایط حاد و شکننده این برنامه حذف ارز ترجیحی که از قبل معلومه که شکست می خوره رو دارن اجراء می کنن... اقتصاد رو می تونیم جراحی کنیم اما مسئله حجاب خطرناکه؟!
@Seyed133213817 January 2026Replying to and 99 othersوالله ، باللهاتحاد و انسجام دستوری نیستشرایط اتحاد وجود ندارهفقط یک اتحاد وجود داره اونهم اتحاد علیه سیاست های اقتصادی حاکمیتاتحاد علت و معلول می خوادرو هوا که بدست نمیاد…Show more4 MB