کاش بچه ها نمی مردند...کاش برای مدتی کوتاه به آسمان می رفتند.و آنگاه که جنگ تمام شدسلامت به خانه باز می گشتند.و وقتی پدر و مادرشان می پرسیدندکجا رفته بودید؟ می گفتند رفته بودیم با ابرها بازی کنیم...#غسان_کنفانی
14:49 - 14 June 2025

919 Views