جهاد۳۱۳
@Rahil_banoo313
کاش بچه ها نمی مردند...
کاش برای مدتی کوتاه به آسمان می رفتند.
و آنگاه که جنگ تمام شد
سلامت به خانه باز می گشتند.
و وقتی پدر و مادرشان می پرسیدند
کجا رفته بودید؟
می گفتند رفته بودیم با ابرها بازی کنیم...
#غسان_کنفانی
14:49 - 14 June 2025
919
Views
Replying to
@Rahil_banoo313