@Sharaki4dملت شریف ایران ببینید توئیت ترامپ رو👇این بود دیپلماسی اقتدار؟رهبر شهید هفت ماه قبل از شهادت فرمود:قبول مذاکرهای که با تهدید همراه است را هیچ ملت باشرفی نمیپذیرد!
چرا نمایندهها (اگر نماینده ملتاند) جلوی خانهی (خراب شده ) ملت تجمع نمیکنن تا جناب دیکتاتور آن را باز کند . هر چند اگر هم باز شود از خیلی چیزها بخار بلند میشود ولی از نمایندگان خیر ...#مثلی_لايبايع_مثل_يزيد
Replying to
Replying toآهای نماینده های مجلس!به ولله باید جواب بدید؟جواب خون شهدا باید بدید!جواب خون نایب امام زمان باید بدید!یک نفر آمده درب مجلس بسته ۲۹۰ نفر ساکت نشستید و اون هر جایی که عشقش میکشه میره؟!داره شما مسخره میکنه! اونا امنیت ندارن من دارم! ای ساکتین سقیفه!شما نماینده ما ملت نیستید!…Show more
@Alba704dReplying toاگر نماینده ی واقعی مردم بودید بله .، خودت هم گفتی ، فقط وقتی استبداد به کمکتان بیاید تو و غضنفری و ثابتی و سایر اذناب وارد مجلس میشوید.قیافه ی نمایندگی ملت نگیر.
Replying toیا صاحب زمان اقای ما تو می دانی که از جان مایه گذاشتیم. ما مامور به تکلیف بودیم.باشد که تو ببینی مارا🌹
Replying toراهش اینه نمایندگان انقلابی در مجلس بی توجه به این دیکتاتوریهای پارلمانی خودشان بایستی با تشکیل جلسات منظم و علنی به موضوعات مهم بپردازند و مصوبات جلساتشون رو به اطلاع عموم برسونند حداقل بهره اش اینه که مردم نمایندگان واقعی شون رو میشناسند اینکه هی بشینید و بگید مجلس تعطیله و ... دردی دوا نمیکنه
Replying toاین #ملّت فقط و فقط به خاطر #رهبری در تمام این ۴٧ سال نجیبانه تمام سختی هارو تحمل کردند، اما این #بعثت باید ان شاالله به تمام این خیانتهای #قالیباف و دوستانش ، #جریان_دوم_خرداد با تمام اصنافش و #قوه_قضاییه پایان دهد ، ترسی از #دشمن_خارجی نیست امّا #خائنین و #دشمنان_داخلی کمر ملت را شکسته اند !!!
@Glacian3dحاج آقا، کلمه مجلس یعنی چه؟ بله یعنی محل نشستن و محل اجتماعخب آقایون اگر واقعا خود را نماینده مردم میدانند می آمدند و اجتماع می کردند و صحن را برگزار می کردند. نه اینکه بنشینید و بگویند چه کسی به ما اجازه نمیدهد مجلس داشته باشیم!!پس روید مجلس تشکیل بدهید نه اینکه بنشینید و بگویید تعطیل است!
Replying toحمید رسایی:"آقای قالیباف [مثل کلنل لیاخوف] مجلس را به توپ بست."