دکتر جلیلی=ولایتمدار حقیقیدکتر جلیلی=تابع امر ولی فقیهدکتر جلیلی=یک انقلابی اصیل
Replying toدکتر جلیلی=ولایتمدار حقیقیدکتر جلیلی=تابع امر ولی فقیهدکتر جلیلی=یک انقلابی اصیل
Replying toدکتر جلیلی کارش درسته . یک ولایت مدار تراز انقلابی ست.
Replying toفکر نمیکردند رهبری اینجوری برنامه شونو بریزه به هم،و می گفتند اینجوری با جابجایی عمل خوب و بد برا خودمون بتازیم.حواسشون نبود که این بار بعثت مردم دست رهبری رو برای گفتن حرفاش باز کرده.
Replying toهنوز برای دکتر جلیلی پرونده نساختن که نظرش با رهبری یکی بوده ؟؟؟؟؟
Replying toحضرات وفاقیون حتی یک نفر مخالف را بر نمیتابند بعد دائم دم از وفاق میزنند.هر چه بیشتر میگذرد بیشتر احساس میکنم خطرناکند.
Replying toخب یکی به این بگه اگر الان هسته ای بدیم که جنگ نباشه دفعه بعد میاد میگه موشکی بده تا جنگ نباشه و ...
Replying toعزت دست خداست نه چهارتا مسول خائن و رسانه پولی . برخی ازین رسانه ها دقیقا فاحشه رسانه ای هستن هر کی پول بده حرف و خواسته اونو نشر میدن ،؛!ولی خب وقتی خدا پشتت باشه این چهارتا مسول بی قابل و رسانه دوزاری که هیچی تمام دنیا هم جمع بشن نمیتونن هیچ غلطی بکنن که هیچ خودشون باعث عزت بیشتر میشن !!!
Replying to🔴ما شکایت داریم از نقض #قانون_اساسی توسط #پزشکیان و #قالیباف🔥 از گران_سازی #وحشیانه🔥، از سکوت اژه ای @ejeii در مقابل کودتاچیان رها 🔥 از تقطیع سخنان #امام_امت ✊،از انفعال #صدا_سیما و #ائمه_جماعات ، زیر مجموعه رئیس کشور‼️ما هم شاکی هستیم،کجا بگیم؟ عزل #جبلی و @ejeii رو کجا فریاد بزنیم⁉️
Replying toاز منظر تجربه تاریخی سیاسی اقتصادی نظامی روابط بین الملل مذاکره با امریکا شرافتمدانه نبوده و نیست بماند که این اقایان دیگر علنا درمقابل نظر ولی صف کشیده اند!شاید در دوران نظم امریکایی این سخنان نسنجیده همراه با بهتان زدن، ضریب میخورد اما در دوره جهان در حال گذار تاریخ مصرف این افکار تمام شده است!
دیروزرهبری هسته ای و موشکی رو در آخرین پیامشون در کانالشون برجسته کردند 👇حواسها رو این دو تا باشه، اگر می خواهید لیبی نشویدمذاکره به حاشیه برده شددر ژنو سوئیس خبرهایی هست در خصوص این دو موضوع👇 فقط چشمتون به رهبری باشه
Replying toمجلس رو با زور هم میشه باز کرد؟ مثل زمان ممدلی شاه؟! 🤨🌹❤️🩹
Replying toناموسا الان ول کن !فقط جلو این اتفاقو بگیر 2 سال مونده هنوز
Replying toصرفا جهت یادآوری و تأمل . . .تاریخ در حال تکرار است.مهم این است که در کدام سمت بایستیم .ولایت فقیه = ولایت کدخدا ؟!